BERLIN, 14. listopada (Hina/dpa) - Dok se za tržište automobila i lakih kamiona u središnjoj Europi očekuje da će do 2010. ostvariti rast od čak 50 posto, francuski div automobilske industrije Renault bit će zadovoljan ako samo zadrži
svoje tržišne udjele te ostane drugi najveći proizvođač na tom tržištu.
BERLIN, 14. listopada (Hina/dpa) - Dok se za tržište automobila i
lakih kamiona u središnjoj Europi očekuje da će do 2010. ostvariti
rast od čak 50 posto, francuski div automobilske industrije Renault
bit će zadovoljan ako samo zadrži svoje tržišne udjele te ostane
drugi najveći proizvođač na tom tržištu.#L#
"Mislimo da će s povećanjem tržišta rasti i konkurencija", izjavio
je glasnogovornik te kompanije, Clement Peltier. "Bit će teško
učiniti išta više od zadržavanja našeg tržišnog udjela".
Taj drugi po veličini proizvođač automobila u Europi u prodaji
novih automobila u toj regiji u stopu prati Škodu, iz sastava
grupacije Volkswagen. Da bi ostvario svoje ciljeve morat će,
međutim, proporcionalno povećavati svoju prodaju na tom tržištu,
priznao je Peltier.
S takvim bi razvojem poslovanja Renaultova prodaja u toj regiji do
2010. dosegnula oko 155 tisuća automobila i lakih kamiona (do
težine 3,2 tone), nasuprot 103.020 vozila isporučenih 2002.
Prema riječima Renaultova direktora prodaje za europsko tržište
Patricka Blaina, ta se francuska kompanija nalazi na sigurnom putu
ostvarivanja svojih ciljeva. Na tržištu središnje Europe, kako je
istaknuo, Renaultova je prodaja u proteklih pet godina uvećana 50
posto.
U prvih je osam ovogodišnjih mjeseci Renault na tom tržištu prodao
75.439 automobila i lakih kamiona, što je za 7,2 posto više nego u
istom razdoblju prošle godine. Njegov je tržišni udjel porastao na
10,8 posto, nakon 10,6 posto na kraju 2002.
(Hina) vmo gbo