FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FRANKFURTSKI SAJAM U LOVU NA MJESTO U GUINNESSEVOJ KNJIZI REKORDA

FRANKFURT, 9. listopada (Hina/Reuters) - Sajam knjiga u Frankfurtu (8.-13. listopada) priključio se lovu na mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda, a i ta se knjiga - biblija čudnog, smiješnog i prekrasnog - također bliži rekordu: 100 milijuna prodanih primjeraka.
FRANKFURT, 9. listopada (Hina/Reuters) - Sajam knjiga u Frankfurtu (8.-13. listopada) priključio se lovu na mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda, a i ta se knjiga - biblija čudnog, smiješnog i prekrasnog - također bliži rekordu: 100 milijuna prodanih primjeraka.#L# Po prvi put, 55. Frankfurtski sajam knjiga traži svoje mjesto u knjizi rekorda. Ono što organizatorima treba na najvećem godišnjem tržištu izdavača je brazilski književnik i 500 crtača stripa. Paulo Coelho će potpisivati kopije svojeg međunarodnog bestselera "Alkemičar", prevedenog na 56 jezika, što će predstavljati najveće potpisivanje izdanja na stranom jeziku. Organizatori su također u potrazi za više od 500 novih autora koji bi trebali stvoriti najdulji svjetski strip. Trodnevno traženje počet će u petak. Guinness je već sada najprodavanija knjiga u svijetu, a očekuje se da dosegne brojku od 100 milijuna primjeraka. "To će se dogoditi ove jeseni. To je dobro tempiranje jer se naše 50. izdanje poklapa s izdanjem 2005. godine", izjavila je Mary Hill, voditeljica odjela za prodaju prava za međunarodna izdanja. Frankfurtski sajam, gdje se svake godine sklopi 80 posto svjetske prodaje autorskih prava, odlično je mjesto za povezivanje izdavača, a Guinness nije iznimka. "Ove se godine nadamo obnoviti brazilsko izdanje. Možda ću razgovarati i s Južnokoreancima o izdanju", rekla je Hill. Knjiga, koja okuplja psa s najduljim ušima i čovjeka s najvećom kolekcijom hotelskih znakova "Ne smetati", ima stvarno globalni pristup. "Irska je najveće tržište po glavi stanovnika, a slijede je Skandinavci", rekla je Hill. "Rusija je relativno novo tržište, ali vrlo jako. U Kini smo pet godina i tamo smo vrlo popularni", objasnila je Hill. Pitanje je zašto je knjiga tako popularna? "Svatko može pokušati postići rekord - to je jedina privlačnost", objasnila je Mary Hill. "Nije bitno živite li u srcu Indije ili u bogatom gradu u SAD-u, možete se nadati da ćete srušiti rekord". Ideju o knjizi je začeo Hugh Beaver, izvršni direktor pivovare Guinness, koji je lovio negdje u Irskoj i počeo svađu na kojem je mjestu po brzini ptica zlatna zviždovka u Europi. Vjerujući da rekordi izazivaju rasprave u barovima i pubovima diljem svijeta, Beaver je odlučio kako je pravo vrijeme da se stvori knjiga koja će skupljati superlative. (Hina) bis bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙