FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GFK: U HRVATSKOJ 61 POSTO GRAĐANA SMATRA DA JE PREVIŠE REKLAMA

ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Da ima previše reklama u medijima smatra 61,3 posto hrvatskih građana, no čak 56,7 posto ih drži u većini slučajeva prilično zabavnima, a 75,6 posto čak i informativnima, navodi se u istraživanju međunarodnog instituta Gfk provedenog u 21 europskoj zemlji o stavovima Europljana prema reklamama.
ZAGREB, 6. listopada (Hina) - Da ima previše reklama u medijima smatra 61,3 posto hrvatskih građana, no čak 56,7 posto ih drži u većini slučajeva prilično zabavnima, a 75,6 posto čak i informativnima, navodi se u istraživanju međunarodnog instituta Gfk provedenog u 21 europskoj zemlji o stavovima Europljana prema reklamama. #L# Mnogo ispitanika iz Hrvatske, čak preko 75 posto njih, smatraju da poznate osobe čine reklame primamljivijima potrošačima ako sudjeluju u reklamama, dok oko 64 posto hrvatskih ispitanika smatra da su reklame stvarno djelotvorne i da potiču na kupnju. Istraživanje je obuhvatilo 21.178 ispitanika u 21 europskoj zemlji, a reprezentativni uzorak po zemlji je bio oko tisuću ispitanika. Mnogi stanovnici zapadne, centralne i istočne Europe smatraju da su sviše izloženi različitim reklamama, te da ih većina uopće nije zabavna. Previše i predosadne, najkraće je mišljenje većine Europljana o reklama koje ih svakodnevno bombardiraju sa raznih medija. Ukupno 91,7 posto ispitanih Španjolaca 'negoduje' na količinu reklama, kao i 84,7 posto ispitanih Talijana i 5,2 posto ispitanih Rusa. Tako u ukupno od 14 zemalja, manje od 60 posto ispitanika ocjenjuje reklame zabavnima. Posebno se ističu Česi, Talijani, Nijemci, Slovaci i Rusi, koji naglašavaju da su im reklame dosadne. Nasuprot njima, 73 posto Britanaca, 71 posto Slovenaca i 70 posto Portugalaca drži reklame uglavnom zabavnima. Više od 80 posto ispitanih Finaca i Slovenaca smatra reklame dobrim izvorom osnovnih informacija o novim proizvodima, dok s druge strane tek 45,8 posto ispitanih Čeha, 33,5 posto Talijana i 45,1 posto Slovaka ocjenjuje pozitivno informativnu ulogu reklama. Oni također sumnjaju da poznate osobe čine reklame primamljivijima. S time se ne slaže čak više od 80 posto ispitanih Portugalaca i 75 posto ispitanih Slovenaca, koji smatraju da sudjelovanje poznate osobe reklamu čini itekako primamljivom potrošačima. U djelotvornost reklama vjeruje čak 91 posto ispitanih u Švedskoj, 89 posto u Grčkoj i 87 posto u Španjolskoj. U to ne vjeruje oko 50 posto ispitanika iz Rusije i Italije, te 58 posto ispitanika iz Češke. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙