ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Putnička agencija Generalturist predstavila je danas CD-rom "Hrvatska-idealna kongresna destinacija", namijenjen promociji kongresnog turizma na inozemnim tržištima, koji Hrvatsku predstavlja kao
"idealnog domaćina" za organizaciju svih vrsta poslovnih i nagradnih putovanja, sastanaka, kongresa i događanja.
ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Putnička agencija Generalturist
predstavila je danas CD-rom "Hrvatska-idealna kongresna
destinacija", namijenjen promociji kongresnog turizma na
inozemnim tržištima, koji Hrvatsku predstavlja kao "idealnog
domaćina" za organizaciju svih vrsta poslovnih i nagradnih
putovanja, sastanaka, kongresa i događanja.#L#
CD-rom je, po riječima voditeljice Odnosa s javnošću
Generalturista Maje Weber, jedini takve vrste u Hrvatskoj, a uz
druga ino tržišta posebno je namijenjen američkom tržišu, koje na
poslovna putovanja godišnje troši više od 56 milijardi dolara.
Na CD-romu je predstavljen niz prednosti za poslovna okupljanja
'manjeg' obima (300-1000 sudionika). Kao četiri vodeće kongresne
destinacije istaknute su Zagreb, Rijeka, Opatija i Dubrovnik, te
hoteli sa pet zvjezdica - zagrebački Sheraton i Opera, riječka
Bonavia i opatijski Millenium te dubrovački Excelsior.
Weber je iznijela i podatke o Generalturistovoj prodaji
zrakoplovnih karata, u čemu su među vodećima u Hrvatskoj. Sa
prošlogodišnjih 45 tisuća prodanih avio karata drže 30 posto
tržišnog udjela, a to će se, kako očekuju nastaviti i u ovoj godini
kada im je u planu prodaja oko 47 tisuća tih karata. Od toga, po
njihovim procjenama, gotovo 70 posto prodanih karata odnosi se na
poslovna putovanja.
Govoreći o aktualnostima u prodaji i rezervaciji putničkih
aranžmana Weber je istaknula trenutnu 22 posto veću prodaju
skijaških programa nego lani, a najviše se traži Austrija te
Italija i Slovenija.
U tijeku su i posezonske ture stranih turista u Hrvatskoj,
najbrojnije su grupe iz Velike Britanije, Njemačke, Izraela,
Japana i Francuske, a trenutno u Generalturistu bilježe 25 posto
bolje rezultate u dolasku stranih turista nego u isto doba prošle
godine.
(Hina) tam ds