PORTOROŽ/ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Uloga stručnjaka za odnose s javnošću u budućnosti neće više biti samo vezana uz stvaranje javnoga mnijenja već i ostvarenje dijaloga; jedno od ključnih zaduženja bit će izgradnja dobrog ugleda,
istaknuto je na Međunarodnoj konferenciji o odnosima s javnošću i komuniciranju u praksi, koja je održana krajem prošlog tjedna u Portorožu.
PORTOROŽ/ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Uloga stručnjaka za odnose s
javnošću u budućnosti neće više biti samo vezana uz stvaranje
javnoga mnijenja već i ostvarenje dijaloga; jedno od ključnih
zaduženja bit će izgradnja dobrog ugleda, istaknuto je na
Međunarodnoj konferenciji o odnosima s javnošću i komuniciranju u
praksi, koja je održana krajem prošlog tjedna u Portorožu.#L#
Skup, kako su objavili iz SPEM Komunikacijske skupine, održan je
pod pokroviteljstvom Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR), a
okupio je 150 praktičara komuniciranja iz više europskih država.
Tijekom dvodnevna rada posebno je razmatrano jedno od, kako je
rečeno, trenutačno najzanimljivijih gospodarskih područja -
energetika, pri čemu je ocijenjeno da njezina budućnost ovisi o
upravljanju s komunikacijskom funkcijom. Na okruglom stolu
"Energetika i komuniciranje" stručnjaci iz sektora energetike u
Sloveniji i u Hrvatskoj i gosti iz Europe ocijenili su da je
komunikacijska funkcija u energetici još u povojima, ali da se
energetska poduzeća iz proizvodnih mijenjaju u uslužna i
marketinška. Pri svemu tome susreću se s "porođajnim mukama"
povezanima s dilemom odgovornosti prema vlasniku ili javnosti, ali
i činjenice kako primjerice, komunicirati s 5 milijuna
nezainteresiranih korisnika električne energije. Utvrđeno je i da
je budućnost uspjeha energetike uvjetovana s komunikacijama
odnosno otvorenošću, navodi se u priopćenju.
Zaključak je skupa da najavljeni pad svjetskog bruto proizvoda
utječe i na komunikacijsku funkciju u organizacijama, a uspješnost
poslovanja postaje sve ovisnija i o ugledu organizacija i njezinih
aktera.
(Hina) pp/db db