FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAVJETOVANJE: ODNOSI S JAVNOŠĆU PRED SVE VIŠE IZAZOVA

PORTOROŽ/ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Uloga stručnjaka za odnose s javnošću u budućnosti neće više biti samo vezana uz stvaranje javnoga mnijenja već i ostvarenje dijaloga; jedno od ključnih zaduženja bit će izgradnja dobrog ugleda, istaknuto je na Međunarodnoj konferenciji o odnosima s javnošću i komuniciranju u praksi, koja je održana krajem prošlog tjedna u Portorožu.
PORTOROŽ/ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Uloga stručnjaka za odnose s javnošću u budućnosti neće više biti samo vezana uz stvaranje javnoga mnijenja već i ostvarenje dijaloga; jedno od ključnih zaduženja bit će izgradnja dobrog ugleda, istaknuto je na Međunarodnoj konferenciji o odnosima s javnošću i komuniciranju u praksi, koja je održana krajem prošlog tjedna u Portorožu.#L# Skup, kako su objavili iz SPEM Komunikacijske skupine, održan je pod pokroviteljstvom Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR), a okupio je 150 praktičara komuniciranja iz više europskih država. Tijekom dvodnevna rada posebno je razmatrano jedno od, kako je rečeno, trenutačno najzanimljivijih gospodarskih područja - energetika, pri čemu je ocijenjeno da njezina budućnost ovisi o upravljanju s komunikacijskom funkcijom. Na okruglom stolu "Energetika i komuniciranje" stručnjaci iz sektora energetike u Sloveniji i u Hrvatskoj i gosti iz Europe ocijenili su da je komunikacijska funkcija u energetici još u povojima, ali da se energetska poduzeća iz proizvodnih mijenjaju u uslužna i marketinška. Pri svemu tome susreću se s "porođajnim mukama" povezanima s dilemom odgovornosti prema vlasniku ili javnosti, ali i činjenice kako primjerice, komunicirati s 5 milijuna nezainteresiranih korisnika električne energije. Utvrđeno je i da je budućnost uspjeha energetike uvjetovana s komunikacijama odnosno otvorenošću, navodi se u priopćenju. Zaključak je skupa da najavljeni pad svjetskog bruto proizvoda utječe i na komunikacijsku funkciju u organizacijama, a uspješnost poslovanja postaje sve ovisnija i o ugledu organizacija i njezinih aktera. (Hina) pp/db db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙