FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠNICA KAMPANJE ZA MEDITERANSKE IGRE 2009. U RIJECI

RIJEKA, 24. rujna (Hina) - Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina danas je izvijestio o završnim i do sada obavljenim aktivnostima u sklopu kandidature Rijeke za domaćina 16. mediteranskih igara (MIR) 2009.
RIJEKA, 24. rujna (Hina) - Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina danas je izvijestio o završnim i do sada obavljenim aktivnostima u sklopu kandidature Rijeke za domaćina 16. mediteranskih igara (MIR) 2009.#L# Do nadnevka izbora grada domaćina 18. listopada ove godine u španjolskoj Almeriji planira se još nekoliko aktivnosti. U završnici kampanje Organizacijski odbor kandidature posjetit će turski i albanski Olimpijski odbor. Kandidatura Rijeke bit će predstavljena na 16. europskoj konferenciji o športu od 24. do 26. rujna u Dubrovniku. U Rijeci će 7. listopada biti održana tradicionalna manifestacija i utrka "Homo si teć", ove godine posvećena MIR-u 2009. Prihod od prodaje prigodnih rekvizita namijenjen je za potporu darovitim športašima. Komadina je ocijenio da ova, treća, kandidatura Rijeke ima najveće izglede za uspjeh. Cijelo riječko područje od tog projekta očekuje komercijalni, razvojni, gospodarski i turistički doprinos. Podsjetio je da se osim športskih natjecanja u Rijeci 2009. planiraju i druge priredbe, poput Festivala mediteranskih kultura. U nastavku su navedene sve aktivnosti u svezi s kandidaturom od 2001. kad je Gradsko poglavarstvo kandidaturu Rijeke za MIR 2009. utvrdilo kao strateški razvojni projekt. U srpnju 2002. Međunarodnom je odboru Mediteranskih igara dostavljena kandidatura, a u kolovozu službeno je prihvaćena. Osim riječke tada su prihvaćene i kandidature talijanskoga grada Pescare i grčkoga grada Patrasa. Nakon toga poduzete su diplomatske, marketinške i organizacijske aktivnosti u svezi s riječkom kandidaturom. Cjelovit program promidžbe izradila je marketinška tvrtka "McCann Erikson Croatia" pod sloganom "Srcem u igre". Po riječima glasnogovornika kandidature Vladimira Rončevića do sada su za promidžbu medijski pokrovitelji MIR-a 2009. utrošili oko sedam milijuna kuna. Za kandidaturu će 14 većih tvrtaka izdvojiti ukupno oko 21 milijun kuna. Na skupu u hotelu "Bonavia" kandidaturu Rijeke poduprli su brojni športaši i gospodarstvenici. (Hina) hšup dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙