FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

O NOVOJ NACIONALNOJ TELEVIZIJI ODLUČIT ĆE SE U UTORAK

ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Vijeće za radio i televiziju u utorak bi trebalo dodijeliti nacionalnu televizijsku koncesiju, odnosno sadašnju treću mrežu HTV-a za koju se natječe šest tvrtki.
ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Vijeće za radio i televiziju u utorak bi trebalo dodijeliti nacionalnu televizijsku koncesiju, odnosno sadašnju treću mrežu HTV-a za koju se natječe šest tvrtki.#L# Nešto više od devet mjeseci nakon raspisivanja javnog natječaja i tri mjeseca nakon predstavljanja kandidata, u zagrebačkom hotelu Opera devet članova Vijeća trebalo bi javnim glasovanjem odlučiti kome će pripasti televizijska koncesija na državnoj razini, koju sada u Hrvatskoj imaju HTV i TV Nova. Za koncesiju se natječe tvrtka Fina Mur iza koje stoje Večernji list, Hrvatski olimpijski odbor (HOO), Hrvatske glazbene unije (HGU), tvrtka Intel i skandinavska medijska kuća "SBS", druga medijska grupa po veličini u Europi s godišnjim prihodom većim od 500 milijun eura. Ukoliko dobije koncesiju ta grupacija najavljuje osnivanje televizije "Kanal 3". Tvornica duhana Rovinj, Hrvatski telekom i jedna od najmoćnijih svjetskih medijskih kompanija "News Corporation" Roberta Murdocka udružili su se u tvrtku Rovita s namjerom osnivanja televizije "CTV". Iza ponuđača RTL-a stoji istoimena njemačka televizijska kuća koja je prisutna u 10 zemalja s 23 televizije, te domaće tvrtke Agrokor, Podravka, Atlantic grupa, HVB/Splitska banka i Pinta TV3. Preko tvrtke Medijska kuća natječe se i nizozemska medijska kuća "CME" koja je prisutna na televizijskoj sceni susjednih tranzicijskih zemalja, a u Sloveniji je osnovala TV postaje "POP TV" i "A Kanal". Ponuđača tvrtku HMTM osnovali su vodeća mađarska medijska kuća MTM i njemačka Telemuenchen te mađarski poslovnjaci Gyoergy Habsburg i Robert Prokopp, a kandidata za koncesiju "TV Moslavinu", koja je vlasnik kutinske regionalne televizije "NET", 11 domaćih poduzetnika. Za dobivanje koncesije potrebno je pet glasova. Ukoliko ih niti jedan od kandidata ne dobije u drugi će krug glasovanja ući dva kandidata s najvećim brojem glasova, a ako bi ih bilo više s jednakim brojem glasova ponovno bi se glasovalo za sve. Ako ni tada nitko ne bi dobije pet glasova, u trećem bi se krugu glasovalo samo o onom kandidatu koji je u prijašnjem dobio najviše glasova. U slučaju da taj kandidat i tada ne dobije potrebnu većinu natječaj će se ponoviti. Koncesija se dodjeljuje na 10 godina uz godišnju naknadu od 300 tisuća kuna i 100 tisuća kuna za korištenje frekvencije. Vijeće će, kako je navedeno u natječaju, ponude ocjenjivati i prema izgledima da će ponuđeni domaći program na najbolji način zadovoljiti javni interes. Prednost bi trebale imati ponude s većinski zastupljenim programom vlastite proizvodnje, na hrvatskom jeziku i programskim sadržajima europske proizvodnje. (Hina) so so

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙