FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

REMONT DIONICA "LIČKE PRUGE" POČINJE 18. RUJNA

KNIN, 10. rujna (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) u sklopu projekta modernizacije započinju od 18. rujna sa kapitalnim remontom na pruzi Oštarije - Knin - Split, što će biti najveće gradilište HŽ-a, kako bi od 15. lipnja 2004. na toj pruzi vozilo osam garnitura dvodijelnih dizel motornih nagibnih vlakova, najavio je danas u Kninu predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić.
KNIN, 10. rujna (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) u sklopu projekta modernizacije započinju od 18. rujna sa kapitalnim remontom na pruzi Oštarije - Knin - Split, što će biti najveće gradilište HŽ-a, kako bi od 15. lipnja 2004. na toj pruzi vozilo osam garnitura dvodijelnih dizel motornih nagibnih vlakova, najavio je danas u Kninu predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić. #L# Radovi na rekonstrukciji pruge kroz Liku, od kolodvora Perušić do kolodvora u Gračacu, započet će 18. rujna, a trebali bi završiti 15. lipnja iduće godine, za kada je najavljuje uvođenje u promet nagibnih vlakova na relaciji Zagreb - Split (Šibenik/Zadar) - Zagreb. Drempetić je o remontu i modernizaciji pružne infrastrukture te prvoj vožnji nagibnih vlakova razgovarao sa predstavnicima Ličko- senjske i Šibensko-kninske županije, te gradova Knina i Gospića. Drempetić je na sastanku istaknuo važnost suradnje s lokalnom upravom radi osiguravanja obavljanja poslova vezanih uz remont pruge u predviđenom roku, što će, smatra, pridonijeti oživljavanju gospodarstva u regiji. Rekonstrukcijom dionice tzv. ličke pruge od Perušića preko Gospića do Gračaca, duljine 60 kilometara, te od Knina do Splita u duljini od 102 kilometara, povećat će se polumjer kolosiječnih lukova da bi pruga bila prikladna za brzinu vlakova od 160 kilometara na sat. Mjestimice će biti sagrađena potpuno nova pruga ukupne duljine 14,5 kilometara, a ujedno će se po europskim standardima urediti 44 željezničko-cestovna prijelaza u razini (ŽCPR), dok će 29 ŽCPR biti osigurano ili svjetlosno-zvučnom signalizacijom ili polubranicima. Na tim će dionicama biti ugrađena 21 tisuća tračnica, oko 220 tisuća betonskih i 60 tisuća drvenih pragova, te milijun tona građevinskog materijala. Također će biti izgrađeno i pet novih ŽCPR-a, kao i sedam mostova od kojih će tri biti dugačka oko 100 metara, a rekonstruirat će se četiri mosta. Ujedno će se pojedini kolodvori produljiti radi vožnje duljih i težih vlakova, a urediti će se i kolodvorske i stajališne zgrade. Do sada je u obnovu te pruge uloženo 350 milijuna kuna. Ne računajući elektrifikaciju, do kraja 2005. godine u njenu rekonstrukciju planira se uložiti oko 1,42 milijarde kuna u što je uključen remont i rekonstrukcija pruge, osiguravanje kolodvora i uvođenje daljinskog upravljanja prometom, rekonstrukcija kolodvora i telekomunikacijska struktura, doznaje se iz HŽ-a. Cijela pruga od Zagreba do Splita bit će elektrificirana do 2008, a ukupna vrijednost investicije je 740 milijuna kuna, od čega će se u dionicu od Oštarija preko Knina do Splita uložiti 460 milijuna kuna. Na cijeloj toj dionici do lipnja 2006. trebalo bi biti ugrađeno daljinsko upravljanje prometom iz Knina. Konačni rezultat obnove te pruge trebalo bi biti skraćivanje putovanja nagibnim vlakom od Zagreba do Splita ispod pet sati, rečeno je na konferenciji za novinare što je nakon skupa održana u kninskoj Gradskoj vijećnici. (Hina) avuk/nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙