FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ERICSSON FORMIRA NOVU GRUPACIJU ZA PRODAJU I MARKETING

STOCKHOLM, 5. rujna (Hina/AP) - Švedski proizvođač opreme za mobilnu telefoniju Ericsson danas je objavio kako planira oformiti novu grupaciju, čiji bi glavni fokus bili prodaja i marketing.
STOCKHOLM, 5. rujna (Hina/AP) - Švedski proizvođač opreme za mobilnu telefoniju Ericsson danas je objavio kako planira oformiti novu grupaciju, čiji bi glavni fokus bili prodaja i marketing.#L# Cilj Accessa, kako je nazvana ta grupacija, jest poticanje oporavka posustale dobiti te kompanije putem okupljanja njezinog kompletnog poslovanja vezanog uz prodaju i marketing pod isti kišobran. "Nova grupacija za prodaju i marketing bit će uspostavljena kako bi se osigurao profitabilan rast i dalje razvila profesionalna kultura prodaje", kazao je Carl-Henric Svanberg, predsjednik uprave i izvršni direktor kompanije. Nova će jedinica uključivati prodaju i marketing Ericssonove osnovne mreže, proizvoda vezane uz fiksnu telefoniju, te područja usluga i širokopojasnog pristupa. Trebala bi početi s radom do siječnja iduće godine. Taj je najveći svjetski proizvođač opreme za mreže mobilne telefonije od početka 2001. izgubio preko 46 milijardi švedskih kruna (5,6 milijardi američkih dolara). Svanberg, međutim, tvrdi da tvrtka vidi naznake da je tržište mobilnih sustava konačno doseglo samo dno. Ericsson već dvije godine dijeli otkaze, pritisnut dubokom krizom u koju su zapali telekom operatori. Ta švedska tvrtka iduće godine planira ukupno zapošljavati 47.000 ljudi, u usporedbi sa 107.000 početkom 2001, a objavila je i kako namjerava ponovno biti profitabilna čak i ako ne zabilježi značajniji rast prihoda. (Hina) gbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙