STOCKHOLM, 5. rujna (Hina/AP) - Švedski proizvođač opreme za mobilnu telefoniju Ericsson danas je objavio kako planira oformiti novu grupaciju, čiji bi glavni fokus bili prodaja i marketing.
STOCKHOLM, 5. rujna (Hina/AP) - Švedski proizvođač opreme za
mobilnu telefoniju Ericsson danas je objavio kako planira oformiti
novu grupaciju, čiji bi glavni fokus bili prodaja i marketing.#L#
Cilj Accessa, kako je nazvana ta grupacija, jest poticanje oporavka
posustale dobiti te kompanije putem okupljanja njezinog kompletnog
poslovanja vezanog uz prodaju i marketing pod isti kišobran.
"Nova grupacija za prodaju i marketing bit će uspostavljena kako bi
se osigurao profitabilan rast i dalje razvila profesionalna
kultura prodaje", kazao je Carl-Henric Svanberg, predsjednik
uprave i izvršni direktor kompanije.
Nova će jedinica uključivati prodaju i marketing Ericssonove
osnovne mreže, proizvoda vezane uz fiksnu telefoniju, te područja
usluga i širokopojasnog pristupa. Trebala bi početi s radom do
siječnja iduće godine.
Taj je najveći svjetski proizvođač opreme za mreže mobilne
telefonije od početka 2001. izgubio preko 46 milijardi švedskih
kruna (5,6 milijardi američkih dolara). Svanberg, međutim, tvrdi
da tvrtka vidi naznake da je tržište mobilnih sustava konačno
doseglo samo dno.
Ericsson već dvije godine dijeli otkaze, pritisnut dubokom krizom u
koju su zapali telekom operatori. Ta švedska tvrtka iduće godine
planira ukupno zapošljavati 47.000 ljudi, u usporedbi sa 107.000
početkom 2001, a objavila je i kako namjerava ponovno biti
profitabilna čak i ako ne zabilježi značajniji rast prihoda.
(Hina) gbo sbo