FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GENERALTURIST: VIŠE I DOMAĆIH I STRANIH TURISTA OVOGA LJETA

ZAGREB, 4. rujna (Hina) - Posredstvom putničke agencije Generalturist ovoga se ljeta u Hrvatskoj odmaralo 40 posto više domaćih turista nego lanjskog ljeta, 25 posto domaćih je više putovalo i po Europi, a porast od 30 posto ta agencija bilježi i sa ljetnim odmorima stranih gostiju u Hrvatskoj.
ZAGREB, 4. rujna (Hina) - Posredstvom putničke agencije Generalturist ovoga se ljeta u Hrvatskoj odmaralo 40 posto više domaćih turista nego lanjskog ljeta, 25 posto domaćih je više putovalo i po Europi, a porast od 30 posto ta agencija bilježi i sa ljetnim odmorima stranih gostiju u Hrvatskoj.#L# Ti su podaci izneseni na današnjoj konferenciji za novinare u Generalturistu pri čemu je istaknuto i da veliko zanimanje vlada i za posezonskim aranžmanima na Jadranu čije su cijene snižene i do 60 posto u odnosu na ljeto. Uz to, ranije nego prijašnjih godina početkom rujna su počele i prve rezervacije za zimovanja i skijanje u Austriji, Sloveniji i Italiji. Generalturist je inače tradicionalno prvi na hrvatskom tržištu izdao (prošloga tjedna) katalog Skijanje 2003/04, a u ponudi je sedam zemalja, 87 skijališta te 500 hotela i apartmanskih kuća. Na konferenciji je bilo govora i o ovoljetnoj promjeni vlasničke strukture Generalturista, kada je vlasništvo od Diners Cluba preuzela Maja Pečarević, istodobno postavši i nova predsjednica Uprave. Pečarević je podsjetila da je na čelu Generalturista bila i prije tri godine te da će se ubuduće ta agencija usmjeriti na podizanje kvalitete usluga te obnovu voznog parka (autobusa) te kupnju jedrilica. Naglasila je i da je u planu spajanje Generalturista i Rent a Car agencije Budget (koja je također u njenom vlasništvu) u jednu grupaciju, čime će se klijentima, posebno poslovnim ljudima, omogućiti kompletna usluga pri njihovim putovanjima. Kao novost Pečarević je izdvojila uvođenje novog softvera u poslovanje, koji će uz mogućnost direktnog rezerviranja aranžmana putem njihove Internet stranice dovesti i do racionalizacije troškova poslovanja za oko 40 posto. Komentirajući ovoljetno odustajanje te agencije od kupnje Hotela Srebreno (u Mlinima kod Dubrovnika) Pečarević je kazala da se nakon provedene detaljne analize potrebnih ulaganja utvrdilo da bi obnova i uređenje te hotelske tvrtke tražilo puno više sredstava (oko 27 milijuna eura) nego se mislilo u početku. Dodala je i da je agencija i dalje zainteresirana za kupnju hotela, ali uz manje investicije. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙