KOPRIVNICA, 28. kolovoza (Hina) - Predsjednici Nadzornog odbora i Uprave koprivničke prehrambene industrije Podravka, Božo Prka i Darko Marinac, objavili su danas promjene u Upravi te predstavili šestomjesečne rezultate
poslovanja.
KOPRIVNICA, 28. kolovoza (Hina) - Predsjednici Nadzornog odbora i
Uprave koprivničke prehrambene industrije Podravka, Božo Prka i
Darko Marinac, objavili su danas promjene u Upravi te predstavili
šestomjesečne rezultate poslovanja.#L#
Opozvani su članovi Uprave Davor Cimaš, koji je bio odgovoran za
poljsko tržište na kojem je Podravka doživjela gubitke, te Nevenka
Cerovsky, koja je bila zadužena za financije. Novi članovi Uprave
su Miroslav Tomašević, Miroslav Vitković i Dragan Habdija.
Nadzorni odbor trebao bi uskoro odrediti i sedmog člana uprave, a
Prka i Marinac su na današnjoj konferenciji za novinare potvrdili
da će nakon promjena u Upravi uslijediti i kadrovske promjene na
nižim razinama, od izvršnih direktora naniže.
Ukupno je u prvih šest mjeseci ostvaren gubitak u poslovanju od 29
milijuna kuna, ponajviše zbog problema koje smo imali na poljskom
tržištu, a inače su rezultati prodaje vrlo dobri, bilježi se rast od
24 posto. Promjene u Upravi provedene su kako bi se osnažila Uprava
i unio novi stil i način rada u vođenje tvrtke. Nova Uprava će se
strukturno prilagoditi situaciji i unaprijediti našu tržišnu
poziciju. Trendovi u poslovanju su dobri, kraj godine završit ćemo
sa solidnim financijskim rezultatom, i nema razloga za
zabrinutost, istaknuo je Prka
Podravka je u srpnju i kolovozu ostvarila odlične rezultate
prodaje, kao nikada do sad. Od lipnja je i poslovanje u Poljskoj
izašlo iz ranijih problema", izvijestio je predsjednik Uprave
Marinac.
Potvrdio je da će uvođenjem moderne tehnologije nastati višak od
200 zaposlenih u novoj tvornici jela, koji će biti zbrinuti u skladu
s postojećim zakonima.
Grupa Podravka u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 1,6
milijardi kuna prihoda, što je za 279 milijuna kuna odnosno za 21
posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Prihodi od prodaje roba
i usluga iznosili su 1,52 milijarde kuna, što je oko 300 milijuna
kuna odnosno 24 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Od toga je 54 posto ostvareno je na domaćem tržištu, a 46 posto na
inozemnom. Prihod ostvaren od prodaje na domaćem tržištu iznosio je
824,1 milijuna kuna i veći je za 141,8 milijuna kuna, odnosno
evidentan je rast prihoda od prodaje za 21 posto u odnosu na isto
razdoblje prošle godine. Na inozemnim tržištima ostvaren je prihod
u iznosu od 702,5 milijuna kuna i veći je za 158,3 milijuna kuna ili
24 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
U strukturi prihoda od prodaje u promatranom razdoblju marka Vegeta
ostvarila je 266,1 milijuna kuna, što je manje u odnosu na isto
razdoblje prošle godine. Ostale su marke i proizvodi ostvarili
povećanje prodaje od 4 do 34 posto.
Na tržištima jugoistočne Europe zabilježen je rast od 56 posto u
odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tržište srednje Europe i
Njemačke udvostručila su svoju prodaju u odnosu na isto razdoblje
prošle godine (103 posto). Na tržištima SAD-a, Kanade, zapadne
Europe i Skandinavije ostvaren je rast prodaje za 23 posto u odnosu
na isto razdoblje prošle godine. Na projektnim tržištima (tržišta
Australije, Rumunjske, Bugarske i dr.) prodaja je porasla za 28
posto dok je na tržištima istočne Europe veća za 8 posto u odnosu na
isto razdoblje prošle godine.
(Hina) čmi db