FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: POTROŠAČKA JUGONOSTALGIJA U SCG-U

ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Bivše jugoslavenske republike sve su prisutnije na tržištu SCG-a koji i dalje bilježi rast vanjskotrgovačkog deficita, pišu beogradske Večernje Novosti.
ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Bivše jugoslavenske republike sve su prisutnije na tržištu SCG-a koji i dalje bilježi rast vanjskotrgovačkog deficita, pišu beogradske Večernje Novosti.#L# SCG kupuje sve više proizvoda iz susjednih zemalja, bivših republika SFRJ, piše list. Tako se iz Slovenije uvozi tri puta više nego što se izvozi, dok su se "Hrvati ozbiljno okrenuli strategiji kupnje naših tvrtki", navodi list. Jasno je da su građani SCG još uvijek tržišni jugonostalgičari, ocjenjuje list i prenosi rezultate analize zagrebačkog Centra za istraživanje tržišta, rađene za potrebe Badela, Gavrilovića, Podravke, Lure, Saponije, Varteksa i Zvijezde. U istraživanju se zaključilo da su hrvatski proizvodi još uvijek poznati na tržištu SCG-a te da tu prednost treba iskoristiti jer bi ih "mogli ugroziti bolji, uglavnom strani, zapadni proizvodi, posebice ukoliko su jeftiniji", prenosi list. Zaključak istraživanja imidža hrvatskih proizvoda na tom tržištu pokazuje da "čak 45,7 posto građana SCG-a osjeća nostalgiju prema hrvatskim proizvodima", a tri četvrtine građana poznaje najpoznatije proizvode iz Hrvatske, piše list i navodi da je prema analizi najpopularniji Kraš sa 75,7 posto, dok Vegetu i Podravku poznaje 72,9 posto. (Hina) mkri akoz

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙