ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Bivše jugoslavenske republike sve su prisutnije na tržištu SCG-a koji i dalje bilježi rast vanjskotrgovačkog deficita, pišu beogradske Večernje Novosti.
ZAGREB, 4. kolovoza (Hina) - Bivše jugoslavenske republike sve su
prisutnije na tržištu SCG-a koji i dalje bilježi rast
vanjskotrgovačkog deficita, pišu beogradske Večernje Novosti.#L#
SCG kupuje sve više proizvoda iz susjednih zemalja, bivših
republika SFRJ, piše list. Tako se iz Slovenije uvozi tri puta više
nego što se izvozi, dok su se "Hrvati ozbiljno okrenuli strategiji
kupnje naših tvrtki", navodi list.
Jasno je da su građani SCG još uvijek tržišni jugonostalgičari,
ocjenjuje list i prenosi rezultate analize zagrebačkog Centra za
istraživanje tržišta, rađene za potrebe Badela, Gavrilovića,
Podravke, Lure, Saponije, Varteksa i Zvijezde. U istraživanju se
zaključilo da su hrvatski proizvodi još uvijek poznati na tržištu
SCG-a te da tu prednost treba iskoristiti jer bi ih "mogli ugroziti
bolji, uglavnom strani, zapadni proizvodi, posebice ukoliko su
jeftiniji", prenosi list. Zaključak istraživanja imidža hrvatskih
proizvoda na tom tržištu pokazuje da "čak 45,7 posto građana SCG-a
osjeća nostalgiju prema hrvatskim proizvodima", a tri četvrtine
građana poznaje najpoznatije proizvode iz Hrvatske, piše list i
navodi da je prema analizi najpopularniji Kraš sa 75,7 posto, dok
Vegetu i Podravku poznaje 72,9 posto.
(Hina) mkri akoz