ZAGREB, 31. srpnja (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je uslijed pojačanog priljeva turista intenzivirala svoj tzv. "servis dobrodošlice" ('welcome service'), odnosno povećan je broj informatora na graničnim prijelazima i
njihovo je radno vrijeme prilagođeno potrebama, a takve povećane aktivnosti s kojima se počelo 26. srpnja odvijat će se do 17. kolovoza.
ZAGREB, 31. srpnja (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je
uslijed pojačanog priljeva turista intenzivirala svoj tzv. "servis
dobrodošlice" ('welcome service'), odnosno povećan je broj
informatora na graničnim prijelazima i njihovo je radno vrijeme
prilagođeno potrebama, a takve povećane aktivnosti s kojima se
počelo 26. srpnja odvijat će se do 17. kolovoza.#L#
Na nekim je graničnim prijelazima, izvijestili su danas iz HTZ-a,
njihovo radno vrijeme non-stop od 0 do 24 sata, a po potrebi radi se
i svaki dan u tjednu.
U tom razdoblju informatori HTZ-a gostima koji u Hrvatsku ulaze
cestovnim putem na prelasku granične i carinske kontrole dijele
promidžbene materijale te pružaju potrebne turističke
informacije.
HTZ-ov 'welcome service' odvija se na graničnim prijelazima
Macelj, Bregana, Rupa, Pasjak, Brod na Kupi, Kaštel, Plovanija,
Požane, Donji Miholjac, Mursko Središće, Goričan, Slavonski Šamac
i Stara Gradiška.
Uz glavni ured HTZ-a, u organizaciji rada na graničnim prijelazima
sudjeluju i turističke zajednice Istarske, Primorsko-goranske,
Krapinsko-zagorske, Brodsko-posavske, Varaždinske i Zagrebačke
županije, kao i TZ Donjeg Miholjca.
Tradicionalni HTZ-ov 'servis dobrodošlice' tijekom turističke
sezone ove je godine aktivan od 14. lipnja, a u HTZ-u kažu kako ga
gosti vrlo dobro prihvaćaju.
(Hina) rub ds