FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EU ZA ZABRANU REKLAMNIH MAILOVA

BRUXELLES, 16. srpnja (Hina/AP) - Zbog rastućeg broja reklamnih e-mailova, dužnosnici Europske unije (EU) krenuli su u oštru akciju, najavivši provedbu novih zakona za suzbijanje neželjene elektroničke pošte.
BRUXELLES, 16. srpnja (Hina/AP) - Zbog rastućeg broja reklamnih e- mailova, dužnosnici Europske unije (EU) krenuli su u oštru akciju, najavivši provedbu novih zakona za suzbijanje neželjene elektroničke pošte.#L# Povjerenik EU-a za poduzetničko i informacijsko društvo Erkki Liikanen kazao je da su novi zakoni prioritet te da bi trebali biti uvršteni u nacionalne zakone zemalja članica do idućeg tjedna, a na snagu stupaju 31. listopada. Po njegovim riječima, Europska će komisija na jesen predložiti daljnje mjere o uvođenju smjernica za provedbu tog zakona i koordinaciju zakona za suzbijanje reklamnih e-mailova unutar EU te s trgovinskim partnerima poput Sjedinjenih Država. "Usvajanje zakona nije dovoljno", kazao je Liikanen. "Zemlje članice morat će provedbu učiniti prioritetom radi krivičnog gonjenja prekršitelja". Za razliku od zakona usvojenih u nekoliko američkih saveznih država, EU zakoni ne predviđaju novčane ili zatvorske kazne, već se odluka o tome prepušta pojedinačnim vladama zemalja članica. Ukazujući na podatke prikupljene nezavisnim istraživanjima, Liikanen tvrdi da 15-člani EU mora djelovati brzo kako bi se ograničio rast broja takve elektroničke pošte. "U lipnju 2003, reklamni e-mailovi predstavljali su oko 48 posto svjetskog e-mail prometa, u usporedbi sa sedam posto u travnju 2001", kazao je. Prije kraja ljeta, kako je rekao, očekuje se da će premašiti 50 posto udjela u globalnom e-mail prometu. Prema zakonima usvojenim prošle godine, tvrtkama je zabranjeno slanje masovnih e-mail poruka na e-mail adrese koje nisu unaprijed dala odobrenje za to. (Hina) gbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙