FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POTPISAN KONCESIJSKI I UGOVOR O ULAGANJU ZA CESTU ZAGREB-MACELJ

ZAGREB, 11. srpnja (Hina) - Hrvatska Vlada potpisala je danas s njemačkom tvrtkom Walter Bau ugovor o zajedničkom ulaganju, te koncesijski ugovor za izgradnju i gospodarenje autocestom Zagreb-Macelj koja bi trebala u cijelosti biti završena do kraja 2006, a na njoj će biti izvedeni radovi ukupno vrijedni 248,8 milijuna eura.
ZAGREB, 11. srpnja (Hina) - Hrvatska Vlada potpisala je danas s njemačkom tvrtkom Walter Bau ugovor o zajedničkom ulaganju, te koncesijski ugovor za izgradnju i gospodarenje autocestom Zagreb- Macelj koja bi trebala u cijelosti biti završena do kraja 2006, a na njoj će biti izvedeni radovi ukupno vrijedni 248,8 milijuna eura. #L# U ime Vlade ugovor je potpisao ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić, a u ime njemačke tvrtke, član uprave Roy Walter. Ministar Čačić je kazao da je Zagreb-Macelj vjerojatno najvažniji prometni pravac za Hrvatsku, jer je to europski ulaz u našu zemlju i dio je Pyrinske autoceste, odnosno 10 A europskog prometnog koridora. Djelomično je sagrađen, ali je najteži dio od Krapine do Macelja čekao do danas i to je najskuplja dionica koja će biti sagrađena u Hrvatskoj, kazao je Čačić. Na cijenu te dionice uticao je nepovoljan sastav tla zbog kojeg je potrebno sagraditi veliki broj tunela, mostova i vijadukata. Ukupna vrijednost radova od 248,8 milijuna eura odnosi se na pretvaranje u autocestu 6,4 kilometra poluautoceste od Jankomira do čvora Zaprešić, te izgradnju punog profila autoceste, dužine 19,3 kilometara, od Krapine do Macelja. Radovi na dijelu od Jankomira do Zaprešića trajat će do kraja 2005, a početak radova je u siječnju 2004, kada bi trebali započeti i radovi na dijelu ceste prije Krapine, u dužini 1,4 kilometara koji trebaju biti gotovi do sredine 2005. Radovi na dijelu od Krapine do Đurmanca počet će u siječnju 2004, a na dijelu od Đurmanca do Macelja sredinom iduće godine i trajali bi do kraja 2006. Autocestu Zagreb-Macelj gradit će istoimeno koncesijsko društvo u kojem 51 posto vlasništva drži Walter Concession Holding, a ostatak hrvatska država. Koncesija je izdana na 28 godina, a financiranje gradnje mora osigurati strani investitor na temelju jamstva prometa od strane hrvatske države. Kao bitne oznake projekta Zagreb-Macelj Čačić je naveo model "public private partnership", jednokratno financiranje, da nema državnih jamstava za otplatu duga, te da je teret nabave financijskih sredstava na Walter Bau, koji od graditelja postaje ulagač u Hrvatsku. Ukupna duljina koncesionirane autoceste je oko 60 kilometara, a od toga je izgrađeno i pušteno u promet oko 40 kilometara. To je zadnji veliki potpis na ugovore u cestogradnji, kazao je Čačić dodajući da to ne znači da se neće još puno ugovarati i graditi, ali da "više nemamo nejasnih stvari na stolu". Dodao je da očekuje da će se potpisati koncesijski ugovor za autocestu Rijeka-Žuta Lokva, budući da "hrvatska država neće imati snage u proračunu realizirati ga do 2008". Dio autoceste od Osojnika do Dubrovnika bit će građen po modelu HAC-a, a spojem Rijeka-Žuta Lokva autocestu Zagreb- Dubrovnik pretvorit ćemo u Jonsko-jadransku autocestu, napomenuo je ministar Čačić. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙