ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Siemens Service Shop u Zagrebu, nakon pet godina djelovanja od sada je rangiran u najvišu kategoriju, što znači da će se 90 posto kvarova na mobilnim uređejima rješavati lokalno, a samo 10 posto uređaja s
najvećim kvarovima bit će potrebno slati središnjem servisu u Njemačkoj.
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - Siemens Service Shop u Zagrebu, nakon
pet godina djelovanja od sada je rangiran u najvišu kategoriju, što
znači da će se 90 posto kvarova na mobilnim uređejima rješavati
lokalno, a samo 10 posto uređaja s najvećim kvarovima bit će
potrebno slati središnjem servisu u Njemačkoj.#L#
Kako bi se osigurala veća kvaliteta i brzina usluga u zagrebačkom
Siemens Service Shopu, nedavno je kupljena najnovija tehnologija
za otkrivanje kvarova i popravak, vrijedna 90.000 eura.
Siemens Service Shop u Zagrebu sa 10 zaposlenih hrvatskih
stručnjaka već dvije godine nauzima vodeće mjesto u regiji po
kvaliteti servisa, a prošle godine osvojio je 9. mjesto na
svjetskoj ljestvici od 109 Siemens servisa, objavljeno je danas iz
zagrebačkog Siemensa.
(Hina) pp db