ZAGREB, 9.srpnja (Hina) - Popularnost većine vodećih političara i stranaka u Srbiji je u padu a udio neopredijeljenih birača porastao je na 36 posto, pokazuje najnovije istraživanje agencije Strateški marketing, koje predstavlja
beogradska Politika.
ZAGREB, 9.srpnja (Hina) - Popularnost većine vodećih političara i
stranaka u Srbiji je u padu a udio neopredijeljenih birača porastao
je na 36 posto, pokazuje najnovije istraživanje agencije Strateški
marketing, koje predstavlja beogradska Politika.#L#
Stručnjaci Strateškog marketinga ocjenjuju da rezultati ankete u
cjelini pokazuju kako u ovom trenutku za osvajanje natpolovične
većine u parlamentu ne bi bila dovoljna koalicija dvije već
najmanje tri jače političke grupacije, navodi list.
U anketi provedenoj od 19. do 23. lipnja Demokratska stranka je
zadržala vodeću poziciju, zabilježivši potporu 18 posto
anketiranih birača. Druga je po snazi Demokratska stranka Srbije,
koja je sa 15 pala na 13,4 posto. Porast popularnosti bilježi G17
plus, a vidljiv oporavak bilježi Srpska radikalna stranka, za koju
se izjasnilo sedam posto anketiranih, navodi "Politika" rezultate
ankete. Socijalistička partija Srbije zabilježila je porast s tri
na 4,4 posto glasova ispitanika i posljednja je na listi stranaka
koje bi, prema rezultatima ovog istraživanja, mogle računati na
ulazak u parlament, prenosi Politika.
Što se tiče vodećih političara, svi bilježe pad popularnosti - osim
čelnika radikala Vojislava Šešelja, ističe list. On je zabilježio
porast broja pristaša s 13 posto u proteklim mjesecima na sadašnjih
17 posto. Najbolje ocjenjeni političari i dalje su guverner Narodne
banke Jugoslavije Mlađan Dinkić i ministar financija Božidar Đelić
s po 43 posto pozitivnih glasova, ističe "Politika".
(Hina) nper gple