FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZRAČNOJ LUCI ZAGREB URUČEN CERTIFIKAT KVALITETE ISO 9001:2000 ZA SVE DJELATNOSTI

ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Zračnoj luci Zagreb d.o.o. danas je uručen Certifikat sustava kvalitete ISO 9001:2000 za sve njene poslovne procese i djelatnosti, čime je ta zračna luka postala prva u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi koja je certificirala cjelokupnu djelatnost u skladu sa zahtjevima te međunarodne norme ISO.
ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Zračnoj luci Zagreb d.o.o. danas je uručen Certifikat sustava kvalitete ISO 9001:2000 za sve njene poslovne procese i djelatnosti, čime je ta zračna luka postala prva u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi koja je certificirala cjelokupnu djelatnost u skladu sa zahtjevima te međunarodne norme ISO.#L# Certifikat kvalitete na današnjoj je prigodnoj svečanosti u Zračnoj luci Zagreb njenom direktoru Bošku Matkoviću uručila ravnateljica Centra za certificiranje sustava upravljanja-CRO CERT iz Zagreba Seka Kugler. Taj je Centar i izvršio certifikaciju Zračne luke. Kugler je istaknula da je Zračna luka Zagreb uspješno obavila uspostavu integriranog sustava kvalitete, sukladno zahtjevima međunarodnih normi ISO 9001:2000 za sustav kvalitete, ISO 14001 za sustav kvalitete u upravljanju okolinom i SA 8000:2001 za sustav socijalne odgovornosti. Zahvaljujući na certifikatu direktor Zračne luke Zagreb Boško Matković naglasio je da je tijekom dvije i pol godine na tim poslovima radilo 19 timova sastavljenih od 80-ak stručnjaka Zračne luke Zagreb d.o.o. svih profesionalnih usmjerenja. Projekt je u savjetničkom i konzultantskom smislu pratio zagrebački Centar za razvoj i kvalitetu-Oscar. Matković je istaknuo i opredijeljenost Zračne luke Zagreb ka kvaliteti kao poslovnoj filozofiji, a koja kroz provedbu Master razvojnog plana te luke treba pridonijeti većem zadovoljstvu svih koji koriste njihove usluge, od kupaca/korisnika (zrakoplovne kompanije, putnici i ostali) do vlasnika i šire društvene zajednice. Dodao je i da o pomacima u kvaliteti njihovih usluga govore i polugodišnji podaci o 12,2 postotnom sveukupnom porastu putnika u odnosu na isto razdoblje prošle godine. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙