FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAC: ISKOPANA POLOVICA UKUPNE DUŽINE OBJE CIJEVI TUNELA MALA KAPELA

ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - Polovica ukupne dužine obje cijevi tunela Mala Kapela, odnosno 5.760 metara već je iskopano, izvijestili su danas iz Hrvatskih autocesta (HAC).
ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - Polovica ukupne dužine obje cijevi tunela Mala Kapela, odnosno 5.760 metara već je iskopano, izvijestili su danas iz Hrvatskih autocesta (HAC). #L# Naime, zbrojena dužina iskopa u obje cijevi sjevernog i južnog portala tunela, odnosno sva četiri 'napadna' mjesta, jednaka je dužini jedne cijevi budućeg najdužeg tunela u Republici Hrvatskoj - 5,76 kilometara. Prosječno mjesečno napredovanje iskopa u obje cijevi tunela sjevernog i južnog portala iznosi 650 metara, a dnevni je prosjek 25 metara. U tijeku su intenzivne pripreme na reprofilaciji, hidroizolaciji i početku radova betonske obloge desne cijevi. Radovi na tunelu Mala Kapela, kažu u HAC-u, odvijaju se prema planiranoj dinamici i bit će završeni u lipnju 2005. Tunel po težini gradnje spada u srednju kategoriju, a ukupno će se iskopati (za obje cijevi) oko 900.000 prostornih metara stjenske mase te ugraditi oko 50.000 prostornih metara betona po cijevi. Ugovor o građenju tunela Mala Kapela potpisan je 19. travnja 2002. nakon međunarodnog natječaja s talijanskom tvrtkom Coopcostruttori Societa Cooperativa a r.l. Argenta (Ferrera), a vrijednost radova, bez PDV-a, iznosi 261,75 milijuna kuna. Radovi obuhvaćaju iskop obje tunelske cijevi, novom austrijskom tunelskom metodom (NATM). Tunel je projektiran s dvije tunelske cijevi (za svaki smjer posebno) sa po dvije prometne trake, od kojih je svaka širine 3,50 metara. Dozvoljena brzina kroz tunel iznosit će 100 km/h. Desna (zapadna) tunelska cijev izvodi se do potpune gotovosti i u prometu će biti u lipnju 2005. godine, a lijeva (istočna) tunelska cijev izvest će se u ROHBAU izvedbi (iskop i zaštita iskopa) i koristit će se za servisne i sigurnosne potrebe. Lijeva tunelska cijev dovršit će se i pustiti u promet kada to intenzitet prometa bude zahtijevao, pojašnjavaju iz HAC-a. Tunel Mala Kapela najznačajniji je objekt na sektoru Bosiljevo - Sveti Rok, autoceste Zagreb (Bosiljevo) - Split. Tunel povezuje dvije dionice autoceste Zagreb (Bosiljevo) - Split, dionicu Josipdol - Tunel Mala Kapela i dionicu Tunel Mala Kapela - Žuta Lokva. Na dionicama Mala Kapela - Žuta Lokva s interregionalnim čvorištem Žuta Lokva i Žuta Lokva - Ličko Lešće radovi su u tijeku, a njihov završetak je planiran za lipanj 2004. godine. (Hina) pp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙