ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Zagrebačka putnička agencija Generalturist nastavlja i u srpnju povećanje borja putnika na svojim programima, pri čemu je broj dolazaka stranih turista u Hrvatsku bolji za 30, a domaćih za 25 posto u odnosu
na isto razdoblje prošle godine.
ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Zagrebačka putnička agencija
Generalturist nastavlja i u srpnju povećanje borja putnika na
svojim programima, pri čemu je broj dolazaka stranih turista u
Hrvatsku bolji za 30, a domaćih za 25 posto u odnosu na isto
razdoblje prošle godine.#L#
Među stranim turistima koji trenutno u Hrvatskoj borave u
organizaciji Generalturista, a kako je kazala izvršna direktorica
te agencije Dubravka Davidović, najviše je Britanaca, Rusa i
Nijemaca, koji su većinom u Dubrovniku, Istri, Opatiji i na otoku
Braču.
Domaći pak turisti, osim ljetovanja na Jadranu, dosta traže i
putuju po Europi (Provansa, Toskana, Pariz, Gardaland, Rim, Prag,
Grčka i Španjolska), a nakon smirivanja iračke krize već u lipnju se
pojačao interes i za daleka putovanja, posebno za Kubu.
Srpanjska "rupa", koja se, kaže Davidović, javlja gotovo svake
godine u hrvatskom turizmu, ove je godine produljena i zbog, kako
pojašnjava, krivih procjena za njemačko tržište gdje je škola
produljena, pa praznici počinju tek sa 19. srpnjem. Tek nakon toga
se i u Hrvatskoj očekuje veći val dolazaka Nijemaca.
Davidović je najavila i da će Genaralturist ove godine, četvrti
put, biti i službena agencija zagrebačkog Jesenskog velesajma koja
će organizirano dovoditi poslovne ljude na taj sajam, većinom iz
susjednih zemalja (Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i sa
Kosova).
Naglasila je i da poslovna putovanja i kompletan tzv. travel servis
(od rezervacija smještaja, avio karata, izleta, transferi i
sličnog), a koji koriste gotovo sve hrvatske tvrtke, u njihovom
ukupnom prometu čini oko 60 posto. Dodala je i da Generalturist drži
30 do 35 udjela prodaje avio karata na hrvatskom tržištu.
(Hina) tam db