ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas nove, redizajnirane etikete za proizvodni program Jamnica (prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu), kao i novodizajniranu ambalažu -
nepovratno staklo za ugostiteljstvo 0,25 i 0,75 litara.
ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna
Agrokor predstavila je danas nove, redizajnirane etikete za
proizvodni program Jamnica (prirodnu gaziranu i negaziranu
mineralnu vodu), kao i novodizajniranu ambalažu - nepovratno
staklo za ugostiteljstvo 0,25 i 0,75 litara.#L#
Kako je istaknuto na konferenciji za novinare, ulaganja u novu
liniju te redizajn i modernizaciju postojeće ambalaže vrijedna su
više od dva milijuna eura.
Danas je u rad puštena nova linija za punjenje nepovratne staklene
ambalaže namijenjene prije svega ugostiteljskom i hotelijerskom
sektoru, čime je Jamnica zaokružila ukupnost ponude svojih
mineralnih voda te povećala proizvodne kapacitete na 220 milijuna
litara godišnje, rečeno je. Kapacitet nove linije je 12 tisuća boca
na sat.
Što se tiče novog vizualnog identiteta prirodne mineralne vode
Jamnice, on je u skladu s aktualnim trendovima. Zadržana je
prepoznatljiva Jamničina elipsa, a odvojen je korporativni logo
Jamnice od loga robne marke koji su do sada bili identični. Kako
novi redizajn ne bi zbunio potrošače zadržana je crvena i zelena
boja za gaziranu te plava boja za negaziranu prirodnu mineralnu
vodu.
Predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić kazao je kako o Jamničinom
snažnom rastu i razvoju govore i podaci o poslovanju za prvih šest
mjeseci ove godine, prema kojima je ostvarena rekordna proizvodnja
i prodaja. Tako je ukupan prihod od prodaje u prvih šest mjeseci
prema istom lanjskom razdoblju povećan za 31 posto, na 310 milijuna
kuna, a izvoz je povećan 55 posto. Domaćem je, pak tržištu,
isporučeno 25 posto više mineralne i izvorske vode, sokova i
bezalkoholnih pića.
Jamnica je zadržala svoj udio u mineralnim vodama na 80 posto
tržišta, a u izvorskoj vodi povećala je svoj udio na domaćem tržištu
na 41 posto, s daljnjim trendom rasta.
Predsjednik Uprave Agrokora Ivica Todorić izrazio je očekivanje za
nastavkom takvog uspješnog poslovanja i na europskim tržištima i
tržištima regije.
(Hina) tp db