FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JAMNICA U NOVOJ AMBALAŽI; ULAGANJE VRIJEDNO 2 MILIJUNA EURA

ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas nove, redizajnirane etikete za proizvodni program Jamnica (prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu), kao i novodizajniranu ambalažu - nepovratno staklo za ugostiteljstvo 0,25 i 0,75 litara.
ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Tvrtka Jamnica iz sastava koncerna Agrokor predstavila je danas nove, redizajnirane etikete za proizvodni program Jamnica (prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu), kao i novodizajniranu ambalažu - nepovratno staklo za ugostiteljstvo 0,25 i 0,75 litara.#L# Kako je istaknuto na konferenciji za novinare, ulaganja u novu liniju te redizajn i modernizaciju postojeće ambalaže vrijedna su više od dva milijuna eura. Danas je u rad puštena nova linija za punjenje nepovratne staklene ambalaže namijenjene prije svega ugostiteljskom i hotelijerskom sektoru, čime je Jamnica zaokružila ukupnost ponude svojih mineralnih voda te povećala proizvodne kapacitete na 220 milijuna litara godišnje, rečeno je. Kapacitet nove linije je 12 tisuća boca na sat. Što se tiče novog vizualnog identiteta prirodne mineralne vode Jamnice, on je u skladu s aktualnim trendovima. Zadržana je prepoznatljiva Jamničina elipsa, a odvojen je korporativni logo Jamnice od loga robne marke koji su do sada bili identični. Kako novi redizajn ne bi zbunio potrošače zadržana je crvena i zelena boja za gaziranu te plava boja za negaziranu prirodnu mineralnu vodu. Predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić kazao je kako o Jamničinom snažnom rastu i razvoju govore i podaci o poslovanju za prvih šest mjeseci ove godine, prema kojima je ostvarena rekordna proizvodnja i prodaja. Tako je ukupan prihod od prodaje u prvih šest mjeseci prema istom lanjskom razdoblju povećan za 31 posto, na 310 milijuna kuna, a izvoz je povećan 55 posto. Domaćem je, pak tržištu, isporučeno 25 posto više mineralne i izvorske vode, sokova i bezalkoholnih pića. Jamnica je zadržala svoj udio u mineralnim vodama na 80 posto tržišta, a u izvorskoj vodi povećala je svoj udio na domaćem tržištu na 41 posto, s daljnjim trendom rasta. Predsjednik Uprave Agrokora Ivica Todorić izrazio je očekivanje za nastavkom takvog uspješnog poslovanja i na europskim tržištima i tržištima regije. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙