ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Koordinacija udruga za zaštitu potrošača HUZP i HRID ustvrdila je danas da već dvije godine neuspješno pokušava natjerati HT da ispostavlja svoje račune u skladu sa zakonom.
ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Koordinacija udruga za zaštitu
potrošača HUZP i HRID ustvrdila je danas da već dvije godine
neuspješno pokušava natjerati HT da ispostavlja svoje račune u
skladu sa zakonom.#L#
HT navodi nadnevak računa kao posljednji dan u mjesecu, a račune
potrošači dobivaju dostavljene u pravilu poslije 10. u mjesecu, a
nerijetko i poslije roka dospijeća računa, upozoravaju HUZP i HRID
u priopćenju.
Za svaki dan zakašnjenja plaćanja računa HT obračunava u navedenom
računu zateznu kamatu i zapravo dobro zarađuje na vlastitom
nemaru.
Gruba računica pokazuje da, ako samo 10 posto potrošača zakasni
zbog toga s plaćanjem u prosjeku tri dana, HT tako pribavi
nepripadajuću dobit od oko 250.000 kuna na godinu samo u
nepokretnoj mreži.
Koordinacija poziva potrošače da kontroliraju isporuku računa HT-a
i ako je datum dospijeća bliži datumu isporuke od najmanje osam
dana, neka u najbližem TK-centru daju prigovor na svoj račun.
To će odgoditi plaćanje računa i potaknuti HT da se počne
pridržavati primjerene poslovne prakse, kažu HUZP i HRID.
(Hina) pp/md md