LJUBLJANA, 24. lipnja (Hina) - Čak 70 posto Slovenaca planira ljetni odmor provesti u inozemstvu, a hrvatski Jadran i dalje je njihova prva destinacija, pokazalo je istraživanje što ga je za nacionalnu turističku agenciju provela
agencija Gral Iteo, a obuhvatila je tisuću domaćinstava.
LJUBLJANA, 24. lipnja (Hina) - Čak 70 posto Slovenaca planira
ljetni odmor provesti u inozemstvu, a hrvatski Jadran i dalje je
njihova prva destinacija, pokazalo je istraživanje što ga je za
nacionalnu turističku agenciju provela agencija Gral Iteo, a
obuhvatila je tisuću domaćinstava.#L#
Iako se činilo da je s oko 900.000 posjeta lani sa slovenskog
turističkog emitivnog tržišta postignut maksimum, u
predstavništvu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Ljubljani
raspolažu podatkom da je u predsezoni, odnosno u prvih pet mjeseci
ove godine broj posjeta povećan za četiri posto u odnosu na lani.
"U Hrvatsku 85 posto slovenskih gostiju dolazi u vlastitom
aranžmanu", izjavio je za ljubljanski "Dnevnik" direktor HTZ-a u
Ljubljani Goran Blažić, odgovarajući na navode nekih agencija da
bilježe smanjenu prodaju hrvatskih paketa.
Provedena anketa pokazala je da su domaće agencije agilnije u
prodaji aranžmana na slovenskoj obali i domaćim termama, koje su
zadnjih godina uvele vrlo atraktivnu ponudu.
Zanimljivo je, tvrde u agenciji Kompas iz Ljubljane, da zanimanje
za Hvar među Slovencima nije palo, kako su neki prognozirali zbog
negativnog publiciteta nakon poništenog natječaja Termi Čatež za
kupnju hotelskog poduzeća Sunčani Hvar. Naprotiv, tvrde u Kompasu,
zanimanje je za Hvar povećano jer čak i negativna propaganda
turiste "izazove". Zamjenik direktora Kompasa Tomaž Visenjak tvrdi
za "Dnevnik" da aranžmani za Hvar idu 14 posto bolje nego lani,
osobito u privatnim apartmanima i kućama.
(Hina) fl sbo