FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KONGRESI I POSLOVNA PUTOVANJA ČINE 70 POSTO PROMETA SVJETSKE INDUSTRIJE PUTOVANJA

ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Kongresna industrija i poslovna putovanja (konferencije, skupovi, incentive-nagradna i poticajna putovanja i slično), čiji se godišnji prihodi u svijetu mjere u milijardama dolara, sve su važniji segment svjetske industrije putovanja u čijem ukupnom godišnjem prometu sudjeluju sa oko 70 posto, dok se samo preostalih 30 posto prometa odnosi na odmorišni turizam ili putovanja radi odmora.
ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Kongresna industrija i poslovna putovanja (konferencije, skupovi, incentive-nagradna i poticajna putovanja i slično), čiji se godišnji prihodi u svijetu mjere u milijardama dolara, sve su važniji segment svjetske industrije putovanja u čijem ukupnom godišnjem prometu sudjeluju sa oko 70 posto, dok se samo preostalih 30 posto prometa odnosi na odmorišni turizam ili putovanja radi odmora.#L# Zbog takvih tendencija zadnjih nekoliko godina sve bi zemlje svijeta koje razvijaju turizam, pa tako i one u regiji srednje i jugoistočne Europe, uključujući i Hrvatsku, trebale s više pozornosti i ulaganja razvijati turističke proizvode vezane za kongresni turizam i druge vrste poslovnih i poticajnih putovanja. Istaknuto je to prvog radnog dana Međunarodnog stručnog skupa o kongresnoj industriji (The First Central&South East Europe Meetings&Incentive Travel Forum), koji se prvi put u ovom dijelu Europe, održava u Zagrebu u organizaciji Kongresnog ureda grada Zagreba i britanske organizacije "Meetings World Associates". Direktor te organizacije Geoffrey Gray Forton naglasio je da je cilj skupa, ali i ključ uspjeha kongresne industrije, povezivanje ljudi koji se bave tim poslom u različitim zemljama svijeta kao i njihova razmjena iskustava. Direktor zagrebačkog Kongresnog ureda Dražen Hoechecker kazao je pak da Hrvatska i druge zemlje iz srednje i jugoistočne Europe (njih 14-ak), unatoč velikim potencijalima, imaju slabo razvijen kongresni turizam. U tim se zemljama, naveo je, ostvaruje tek 10 posto ukupnog kongresnog europskog prometa. Stoga je izrazio nadu da će skup u Zagrebu pridonijeti boljem marketinškom pozicioniranju Hrvatske i drugih zemalja u regiji kao privlačnih destinacija za održavanje svih vrsta međunarodnih skupova, kongresa, izložbi, sajmova i ostalih velikih događanja (events). Hoechecker je napomenuo da se samo u Zagrebu godišnje održi 150 do 250 raznih skupova i velikih događanja koje prosječno godišnje ukupno posjeti oko 40 tisuća ljudi, te da bi taj broj vjerojatno bio i veći kada bi Zagreb imao pravi multimedijski kongresni centar, a čija je izgradnja u planu. Boris Vukonić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta kazao je da Hrvatska još nema razvijenu strategiju turizma koja bi uvažavala kongresno i sajamsko tržište te da, osim Hrvatske, ne poznaje nijednu turističku zemlju koja za turizam razvija samo jednu regiju odnosno priobalje. Dodao je da za razvoj kongresnog turizam treba više pažnje obratiti i na turistički razvoj ostalih regija u unutrašnjosti zemlje. Forum, koji se održava do 17. lipnja, okupio je 160 sudionika- stručnjaka različitih djelatnosti (putničke agencije, hotelijeri, avio, cestovni i brodarski prijevoznici, tvrtke koje s bave organizacijom kongresa i druge) iz 10-ak europskih zemalja i SAD-a. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙