LOS ANGELES, 11. lipnja (Hina/dpa) - Očekuje se da će neka od najvećih imena Interneta pokrenuti vlastite glazbene on-line usluge, nakon velikog uspjeha programa za "skidanje" glazbe iTunes, Apple Computersa.
LOS ANGELES, 11. lipnja (Hina/dpa) - Očekuje se da će neka od
najvećih imena Interneta pokrenuti vlastite glazbene on-line
usluge, nakon velikog uspjeha programa za "skidanje" glazbe
iTunes, Apple Computersa.#L#
Microsoft, Yahoo, Amazon.com i AOL Time Warner planiraju
pokretanje sličnih usluga, dok o takvom poslovnom poduhvatu
razmišlja i MTV, piše danas list Los Angeles Times, pozivajući se na
izvore bliske toj industriji.
Takvi planovi Internet divova označavaju radikalni odmak od
dosadašnjih glazbenih poslovnih poduhvata Internet industrije,
koji obuhvaćaju sve - od besplatnih, ali pravno upitnih glazbenih
stranica poput Napstera, do neuspješnih pretplatničkih glazbenih
stranica pet najvećih svjetskih muzičkih kuća.
Appleov iTunes probio je led kad je lansiran krajem travnja, nudeći
ogroman katalog pjesama i gotovo neograničeno "skidanje" za 99
američkih centi po melodiji.
"Ovo je prava revolucija", ocjenjuje Doug Morris, predsjednik
glazbenog ogranka Vivendi Universala, najveće glazbene operacije u
svijetu. "Preko Yahooa se Internetom neprekidno koristi ogroman
broj ljudi, Amazon prodaje ogromnu količinu sadržaja, dok je MTV
svakako zanimljiv za ljubitelje glazbe. Ovo je doista poseban
trenutak".
Iz istih se izvora saznaje da se lansiranje novih on-line glazbenih
usluga očekuje prije zimskih praznika, kada muzičke kuće
tradicionalno objavljuju albume svojih najvećih zvijezda, što bi
trebalo dati poticaja novim uslugama. Izvršni dužnosnici te
industrije optimistični su glede tih planova, te predviđaju da će
novi "muzički dućani" revolucionarizirati način korištenja
Interneta.
(Hina) gbo sbo