NEW YORK, 9. lipnja (Hina/AP) - Scholastic, Inc., američki izdavač hit-serije knjiga o Harryju Potteru, autorice J.K. Rowling, planira marketinšku kampanju vrijednu 3-4 milijuna američkih dolara, što je gotovo dvostruko više od
kampanje za prethodnu knjigu "Harry Potter i plameni pehar" 2000. godine.
NEW YORK, 9. lipnja (Hina/AP) - Scholastic, Inc., američki izdavač
hit-serije knjiga o Harryju Potteru, autorice J.K. Rowling,
planira marketinšku kampanju vrijednu 3-4 milijuna američkih
dolara, što je gotovo dvostruko više od kampanje za prethodnu
knjigu "Harry Potter i plameni pehar" 2000. godine. #L#
Puštanje u prodaju petog nastavka - "Harry Potter and the Order of
the Phoenix", planira se za ponoć 21. lipnja, a program počinje već
u petak 20. lipnja navečer odbrojavanjem na Times Squareu. Ekran na
Sunset Stripu prenosit će vijesti u Los Angeles.
Od srpnja će se u Atlanti, Chicagu i drugim gradovima pojaviti
svjetleće reklame. Scholastic će reklamnu kampanju proširiti i na
bejzbol igrališta pa se dogovorio s klubovima iz Seattlea,
Baltimorea i ostalih gradova za organizaciju dana "Harryja
Pottera".
Izdavač je već podijelio tri milijuna naljepnica za automobile,
400.000 bedževa, 50.000 reklama za prozore i 24.000 samostojećih
postera sa satovima za odbrojavanje. Prošlog vikenda bedževe se
moglo vidjeti u Los Angelesu gdje se odvijalo godišnje okupljanje
američkih izdavača BookExpo America.
Scholastic je knjižarama i prodavaonicama, gdje će se održati
zabave, poslao i više od 15.000 "paketa". U paketima se nalaze
naljepnice, bedževi, kviz-pitanja i upute kako se nositi s dugim
redovima nestrpljivih obožavatelja.
Četiri prethodne knjige o Harryju Potteru u svijetu su prodane u
više od 190 milijuna primjeraka. Nekoliko sati nakon što je u
siječnju objavljeno da se sprema izdavanje nastavka "Order of the
Phoenix", knjiga se popela na prvo mjesto bestselera Internet
knjižara Amazon.com i Barnes & Noble.com te je tamo ostala
mjesecima.
(Hina) abj bnš