ZAGREB, 30. svibnja (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) primila je prošle godine oko 1.500 pritužbi građana na isporučitelje roba ili usluga, koje su se najviše odnosile na monopolističke tvrtke i lažne obrtnike,
rečeno je danas na redovitoj godišnjoj skupštini HUZP-a.
ZAGREB, 30. svibnja (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača
(HUZP) primila je prošle godine oko 1.500 pritužbi građana na
isporučitelje roba ili usluga, koje su se najviše odnosile na
monopolističke tvrtke i lažne obrtnike, rečeno je danas na
redovitoj godišnjoj skupštini HUZP-a.#L#
Predsjednica udruge Vesna Brčić-Stipčević izvijestila je kako se
građani najviše tuže na monopolističke isporučitelje usluga kao
što su HEP, HT i razna komunalna i vodovodna poduzeća, prvenstveno
zbog plaćanja paušala.
Česti su i slučajevi da građani naručuju usluge od samozvanih
obrtnika putem oglasnika u novinama, a kasnije bez izdanog računa
ne mogu tražiti obeštećenje za loše napravljenu uslugu.
"HUZP je većinu zaprimljenih pritužbi riješio, međutim, poteškoće
nam stvara nepostojanje radnog prostora i nedostatak stalnih
prihoda", ističe Brčić-Stipčević.
HUZP je osnovan 1997. godine i dosad ima 773 člana, a uz pružanje
individualne pomoći građanima kontinuirano tiska promidžbene
letke s upozorenjima i savjetima za potrošače, izdaje "Potrošački
list", te se zalaže za promicanje prava potrošača prilikom izrade
zakonske regulative, rečeno je na skupštini.
(Hina) ntk md