FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POČEO SKUP "POTREBE DJECE U VUKOVARU - JESU LI ASIMILACIJA ILI SEGREGACIJA JEDINA RJEŠENJA"

VUKOVAR, 29. svibnja (Hina) - Dvodnevni stručni skup o potrebama i pravima djece na vukovarskom području na nediskriminaciju i toleranciju te na njegovanje manjinskog jezika i kulture, pod nazivom "Potrebe djece u Vukovaru - jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja", počeo je danas u Vukovaru.
VUKOVAR, 29. svibnja (Hina) - Dvodnevni stručni skup o potrebama i pravima djece na vukovarskom području na nediskriminaciju i toleranciju te na njegovanje manjinskog jezika i kulture, pod nazivom "Potrebe djece u Vukovaru - jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja", počeo je danas u Vukovaru.#L# Organizartori skupa su vladino Vijeće za djecu i Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži. Na skupu su predstavljeni rezultati istraživanja "Stavovi prema školovanju u Vukovaru", koje je proveo Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Oni upućuju na zaključak da djeca na nastavi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu i srpskom jeziku i ćiriličnom pismu najmanje podržavaju zajedničko školovanje, ali i socijalnu integraciju izvan škole. U ispitivanju je sudjelovalo 718 učenika i učenica osnovnih i srednjih škola u Vukovaru, te 953 njihova roditelja i 113 nastavnika. Istraživanje je provedeno pod vodstvom prof.dr. Deana Ajdukovića i dr. Dinke Čorkalo, kao dio višegodišnjeg projekta "Uloga pravde u socijalnoj rekonstrukciji zajednice nakon rata". Taj projekt zajednički provode Centar za ljudska prava Sveučilišta Berkeley, Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Društvo za psihološku pomoć iz Zagreba uz financijsku podršku Zaklade "Mc Arthur" i Vijeća za djecu Vlade RH. U radu skupa sudjeluju i ravnateljica Državnog zavoda za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži Adinda Dulčić i predsjednica Vijeća za djecu Vlade RH Marina Ajduković. (Hina) žd jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙