FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VLADINO POVJERENSTVO: AUTOCESTA DO OSOJNIKA (DUBROVNIK), A DALJE BRZA CESTA DO DEBELOG BRIJEGA

ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Vladino povjerenstvo za ubrzanu izgradnju autoceste Zagreb-Split zaključilo je na današnjoj sjednici da će autocesta u punom profilu biti izgrađena od Šestanovca do Osojnika (Dubrovnik), a da će dalje prema graničnom prijelazu Debeli brijeg biti izgrađena kao brza cesta.
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Vladino povjerenstvo za ubrzanu izgradnju autoceste Zagreb-Split zaključilo je na današnjoj sjednici da će autocesta u punom profilu biti izgrađena od Šestanovca do Osojnika (Dubrovnik), a da će dalje prema graničnom prijelazu Debeli brijeg biti izgrađena kao brza cesta.#L# O izgradnji autoceste do Osojnika odlučeno je, jer bi, prema kalkulacijama ona bila samo 20 posto skuplja od izgradnje brze ceste, rekao premijer i predsjednik povjerenstva Ivica Račan. Dodao je kako će se tek vidjeti koliko će taj projekt koštati i da će se nastojati pronaći optimalna projektna rješenja kako bi se snizili troškovi izgradnje. Prosječna cijena kilometra autoceste je oko 5,41 milijuna američkih dolara na dijelu od Dugopolja do Ploča, dok je na dionici Ploče-Opuzen-Neum do Osojnika zbog težeg terena 10 milijuna dolara. Izgradnja brze ceste od Dubrovnika do Debelog brijega, zbog izuzetnog teškog terena koštala bi čak 10,3 milijuna dolara po kilometru, kazao je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Vladimir Bizjak. Račan je najavio da će uskoro s vladinim izaslanstvom u Sarajevu pokušati postići dogovor oko bitnih pitanja za Hrvatsku i BiH, a tiču se luke Ploče, koridora kroz Neum, izgradnje koridora 5c koji bi Hrvatsku i BiH preko Mađarske povezao sa srednjom Europom, a vezao bi se u čvoru Ploče na buduću Jadransko-jonsku autocestu. Vladino povjerenstvo je orijentirano na postizanje dogovora oko nesmetanog prolaska ljudi i protoka roba, što bi trebalo postići sporazumom dviju zemalja, no u slučaju neuspjeha razmotrit će se i druge varijante trase autoceste, rekao je Račan. Naveo je da su ishođene potrebne građevinske dozvole za dionice autocesta koje će 30. lipnja ove godine biti puštene u promet, što je bitno drugačija situacija od prijašnjih godina kada to nije bio slučaj. Radi se o dionicama Breznički Hum - Novi Marof, Bosiljevo - tunel Mala Kapela i čvor Gornja ploča - čvor Zadar 2, podsjetio je predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Stanko Kovač. Odbacio je tvrdnje iz nekih medija da će izgradnja autoceste Zagreb - Split biti skuplja od planiranog, rekavši da će kao što je i predviđeno izgradnja na dionici od Bosiljeva do Splita koštati 12,297 milijardi kuna odnosno 1,6 milijardi eura. Ove bi godine trebalo biti pušteno u promet oko 150 kilometara novoizgrađenih autocesta u Hrvatskoj, rečeno je na sjednici vladinog Povjerenstva za ubrzanu izgradnju autocesta. (Hina) dm sšh

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙