FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MINISTAR JURČIĆ S PREDSTAVNICIMA CARITASA O RADNOM VREMENU TRGOVINA

ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Iznimno je važno povećati produktivnost i efikasnost cijelog gospodarstva kako bi se povećao standard stanovništva i time smanjila nužnost rada nedjeljom, kazao je, između ostaloga, ministar gospodarstva Ljubo Jurčić prigodom jučerašnjeg susreta s predstavnicima Caritasa koji su ga upoznali s nacionalnom kampanjom za zatvaranje trgovina nedjeljom.
ZAGREB, 21. svibnja (Hina) - Iznimno je važno povećati produktivnost i efikasnost cijelog gospodarstva kako bi se povećao standard stanovništva i time smanjila nužnost rada nedjeljom, kazao je, između ostaloga, ministar gospodarstva Ljubo Jurčić prigodom jučerašnjeg susreta s predstavnicima Caritasa koji su ga upoznali s nacionalnom kampanjom za zatvaranje trgovina nedjeljom. #L# Ministarstva gospodarstva (MINGO) stalno prati i analizira stanje u domaćoj trgovini te predlaže mjere kako bi se ojačala njezina konkurentnost na liberaliziranom tržištu u vrijeme globalizacije, stoji u današnjem priopćenju tog ministarstva. Trgovina, kao važna gospodarska djelatnost, ima ključnu ulogu hrvatskom gospodarstvu. Praćenje kretanja razvoja ove djelatnosti u posljednjih nekoliko godina, putem podataka Državnog zavoda za statistiku i Hrvatske narodne banke, pokazalo je trend rasta razvoja distributivne trgovine, a s time u vezi i udjela trgovine u bruto domaćem proizvodu, povećanju zaposlenosti te ukupnog prometa u trgovini, napominju u MINGO-u. Tako je udio trgovine u BDP-u u 1999. godine iznosio 8,3 posto, a u 2002. godini 10 posto. Broj zaposlenih u distributivnoj godini iznosio je 1999. godine 179 tisuća, a u 2002. godini 207 tisuća, što je povećanje od 16 posto. U tom je razdoblju broj zaposlenih kod obrtnika povećan za 36 posto, a kod pravnih osoba za 12 posto. Ukupni promet u distributivnoj trgovini u 1999. godini iznosio je 144,8 milijardi kuna, a u 2002. godini 180,9 milijardi kuna, što je povećanje od 25 posto. Rezultat takvih kretanja, kazali su u MINGO-u, svakako je odraz liberalizacije tržišta, povećanja konkurencije i ponude roba na tržištu. To je utjecalo i na snižavanje marži i pad cijena, dok se povećanje domaće potrošnje pozitivno odrazilo na smanjenje shoppinga izvan zemlje. Tako sada u Hrvatsku dolaze kupci iz susjednih zemalja poput Mađarske, Slovenije te BiH, a takva se kupnja odvija upravo tijekom vikenda, napominju iz Ministarstva gospodarstva. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙