FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ELEKTRONIČKI MEDIJSKI PROSTOR OD LANI BOGATIJI ZA DVIJE RADIOPOSTAJE

ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Hrvatski elektronički medijski prostor lani su pokrivale 126 radiopostaje, dvije više nego godinu ranije, te 14 televizija, isto kao i 2001.
ZAGREB, 18. svibnja (Hina) - Hrvatski elektronički medijski prostor lani su pokrivale 126 radiopostaje, dvije više nego godinu ranije, te 14 televizija, isto kao i 2001.#L# Na nacionalnoj razini radijski prostor i dalje pokrivaju Hrvatski radio, Hrvatski katolički radio, Narodni radio i Otvoreni radio, dok su ostale postaje regionalne ili lokalne, podaci su koje je Državni zavod za statistiku nedavno objavio za 2002. Ti se podaci temelje na podacima godišnjih izvještaja radija i televizija. Prema statusu radiopostaja osam je državnih, sedam javnih i 111 komercijalnih. Ukupno emitiranje vlastitog programa radiopostaje su povećale za 8,6 posto u odnosu na godinu ranije. Regionalne radiopostaje povećale su emitiranje za 8,4 posto, lokalne za 8,5 posto, a Hrvatski radio na svoja četiri programa (I,II i III program i Radio Sljeme) za 10,4 posto. Prosječan udio informativnog programa u vlastitom programu svih radijskih postaja bio je 15,5 posto, dok su marketinške emisije pokrivale 8,6 posto vremena emitiranja. U odnosu na godinu ranije to je pad od 1,2 posto, odnosno 0,5 posto. Najveći udio informativnog programa bio je kod regionalnih postaja (20,1 posto), zatim lokalnih (15,2 posto), a najmanji sa 8,7 posto u državnim radio postajama kod kojih je bio i najmanji udio marketinških emisija (1,7 posto). Takve emisije činile su 9,8 posto programa regionalnih i 9 posto lokalnih postaja. Na radio postajama lani je radilo 3027 zaposlenih, odnosno 98 više nego godinu ranije. Ukupno je lani emitirano 840.000 sati radio programa, a po vrsti najviše je emitirano glazbenih (500.000 sati) i informativnih emisija (130.000), a najmanje dramskih (2.500), obrazovnih i dječjih (9.500), te znanstvenih i kulturnih (15.000). Po broju radio postaja u županijama prednjači Splitsko-dalmatinska u kojoj se čuje 12 radio postaja, slijedi Osječko-baranjska s 10, te Grad Zagreb i Istarska županija s devet postaja. Slušatelji u Požeško-slavonskoj županiji imaju najmanje izbora, samo dvije radiopostaje. Hrvatski televizijski medijski prostor lani je uz HTV kao javnu televiziju pokrivalo još 13 komercijalnih televizija. "Nova TV", koja emitira na nacionalnoj razini, nije obuhvaćena podacima Državnog zavoda za statistiku, a razlog tomu ne navodi se u metodološkom objašnjenju statističkih podataka. Ukupan broj sati emitiranog televizijskog programa neznatno je povećan (0,7 posto) i iznosio je 77.000 sati, od čega je HTV emitirao 21.000, 11 lokalnih televizija 52.500, a regionalna televizija ATV Split 3.500 sati. Ukupno je najveći udio repriza (35,8 posto), potom informativno- dokumentarnih emisija (15 posto) i komercijalnog programa (28,6 posto). Lokalne televizije prednjače po komercijalnom programu (34,6 posto), slijedi HTV s 15,8 posto, dok je na regionalnoj televiziji taj udio 14,2 posto. Prema vrstama emisija na regionalnoj i lokalnim televizijama najviše se emitiraju igrane, komercijalne i informativno- dokumentarne. Na HTV-u je udio komercijalnih emisija najmanji, a nakon igranih i informativno-dokumetarnih na nacionalnoj javnoj televiziji najviše je sportskih emisija. Lani je na televizijskim postajama radilo 1959 zaposlenika ili 91 više nego godinu ranije, od čega na HTV-u 1735, a u ostalim 224. (Hina) so vl

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙