ZAGREB, 17. svibnja (Hina) - Druga u nizu prodajnih prezentacija u okviru promotivne akcije Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko" pod motom "Reafirmirajmo domaće tržište - povećajmo zaposlenost", održana je danas na
zagrebačkom Trgu bana Jelačića, a na njoj je sudjelovalo 70 hrvatskih tvrtki.
ZAGREB, 17. svibnja (Hina) - Druga u nizu prodajnih prezentacija u
okviru promotivne akcije Hrvatske gospodarske komore (HGK)
"Kupujmo hrvatsko" pod motom "Reafirmirajmo domaće tržište -
povećajmo zaposlenost", održana je danas na zagrebačkom Trgu bana
Jelačića, a na njoj je sudjelovalo 70 hrvatskih tvrtki.#L#
U današnjoj promotivnoj akciji, koju je organizirala HGK-Komora
Zagreb, sudjelovali su i brojni gosti iz javnog, sportskog,
estradnog i političkog života, među kojima i ministri gospodarstva
te poljoprivrede i šumarstva Ljubo Jurčić i Božidar Pankretić.
Ocijenivši tu akciju vrlo korisnom za hrvatsko gospodarstvo,
ministar Jurčić je istaknuo kako ona skreće pozornost hrvatskih
građana, koji su sigurno pod većim utjecajem promocije proizvoda
stranih kompanija, da se okrenu prema domaćim proizvodima, čijom
kupnjom neizravno pomažu i u povećanju vlastitog standarda.
Naime, ovakve akcije povećavaju potražnju za domaćim proizvodima,
koja pak povećava potražnju za domaćom proizvodnjom. U konačnici,
ona povećava zaposlenost, ali i bruto domaći proizvod, koji opet
omogućuje veću kupovnu moć građana i ekonomski krug koja ponovno
dovodi na početak ekonomskog kruga, odnosno do povećanja
potražnje, kazao je Jurčić.
Ovakvim se akcijama, među ostalim, možemo boriti i protiv
pretjeranog uvoza u Hrvatsku. Taj pretjerani uvoz možemo
spriječiti tako da potrošačima ponudimo hrvatske proizvode, kojih
imamo dovoljno i čija je kvaliteta neupitna, ustvrdio je ministar
poljoprivrede i šumarstva Božidar Pankretić.
Promotivna akcija "Kupujmo hrvatsko" započela je 10. svibnja u
Sisku, a završit će 27. rujna u Varaždinu. Do tada će se, prema
riječima predsjednika HGK Nadana Vidoševića, prodajne akcije poput
današnje održati u 24 grada svih hrvatskih županija. U sklopu
akcije predstavit će se oko 250 hrvatskih tvrtki s više od tisuću
vlastitih proizvoda, od kojih 62 nose oznaku "Hrvatska kvaliteta",
a njih 30 "Izvorno hrvatsko".
Zagrepčanima su danas svoje proizvode po diskontnim cijenama
ponudile 34 tvrtke iz Zagreba te 36 iz ostalih gradova, među kojima
primjerice Podravka, Koestlin, Vupik, Franck, Jamnica, Kamensko,
Kraš, Ledo, Lura, Zvečevo, Gavrilović i brojni drugi.
(Hina) rub mć