ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Ministar javnih radova Radmir Čačić izjavio je u saborskom 'aktualnom prijepodnevu' da auto-cesta od Zagreba prema jugu mora ići do Dubrovnika, te 'otkrio' da reklame i jumbo-plakati za auto-ceste stoje 1,2
milijuna kuna.
ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Ministar javnih radova Radmir Čačić
izjavio je u saborskom 'aktualnom prijepodnevu' da auto-cesta od
Zagreba prema jugu mora ići do Dubrovnika, te 'otkrio' da reklame i
jumbo-plakati za auto-ceste stoje 1,2 milijuna kuna. #L#
Auto-cesta mora ići do Dubrovnika, ta trasa nije samo hrvatsko, to
je i europsko pitanje, odgovorio je Čačić Dubravki Šuici (HDZ) koja
je rekla da se dubrovačko poglavarstvo protivi gradnji brze ceste
do Dubrovnika umjesto auto-ceste.
Naveo je da u sadašnjim projektima auto-cesta do 2005. ide do Biska
(kod Splita), a odmah potom dalje i da je spremna dokumentacija za
gradnju do Ploča.
Međutim, problem gradnje auto-ceste od Ploča do Dubrovnika
proizlazi i iz neriješene dokumentacije za tu trasu koju mora
izraditi struka, rekao je Čačić.
Željku Krapljanu (HDZ) ministar javnih radova je odgovorio da će
brza cesta od Zagreba do Siska biti građena od 2004. do 2008.
Bez izravnog i jasnog odgovora ostalo je pitanje kada će se riješiti
problem otkupa stanova u Vukovaru i hrvatskom Podunavlju.
Zanimalo je to Krunoslava Gašparića (HB) koji kaže da su Vukovarci
diskriminirani, jer im se po novoj vladinoj uredbi neće računati
popusti na godine staža i djecu kako je predviđao zakon o prodaji
stanova na kojima postoji stanarsko pravo, skraćuje im se rok
otplate, povećava kamata.
Idući tjedan pred Vladu treba doći izvješće Ministarstva okoliša o
radu inspekcija koje nadziru stanje u prostoru, rekao je
potpredsjednik Vlade Slavko Linić, Luciji Debeljuh (SDP) koja je
pitala kako spriječiti uništavanje prostora bespravnom gradnjom.
Linić je napomenuo da prostorom upravljaju lokalne jedinice, a
mnoge od njih nisu donijele ni minimum prostornih dokumenata, zbog
čega je teško kontrolirati stanje u prostoru.
(Hina) daju/tr/um sšh