ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Keith Potter u londonskom The Independentu od utorka piše o svojim utiscima sa zagrebačkog muzičkog bijenala.
ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Keith Potter u londonskom The
Independentu od utorka piše o svojim utiscima sa zagrebačkog
muzičkog bijenala.#L#
Potter napominje kako je posljednji put pratio zagrebački
bijenale, "jedan od najstarijih svjetskih festivala nove glazbe",
1993. kada je ovaj uslijed ratnih događaja bio smanjenog opsega, te
da se danasodvija u mnogo povoljnijim okolnostima.
"Zagreb izgleda poput tipičnog zapadnoeuropskog grada kako ga
određuje i njegova habsburška arhitektura", no mada obnovljen, "on
u mnogim pogledima ostaje konzervativan", piše Potter i napominje
kako su ga njegove kolege uvjeravale da je Beograd, unatoč
problemima, više kozmopolitski.
"Sam bijenale opet ima međunarodni okus, a i nudi mogućnost da se
čuju radovi živućih hrvatskih skladatelja", ocjenjuje Potter, i
kao tri glazbena događaja za koje je "vrijedilo prijeći dug put"
izdvaja izvedbu djela nizozemskog skladatelja Michela Van der
Aa'sa, gostovanje belgijske skupine Musiques Nouvelles i Baleta
Gulbenkijan.
(Hina) akoz