FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OSJEČKA PIVOVARA PLANIRA PROIZVODNJU OD 300.000 HEKTOLITARA PIVA

OSIJEK, 30. travnja (Hina) - Osječka "Pivovara" dd prošle je godine proizvela 271.000 hektolitara piva, od čega je više od 80 posto plasirano na slavonsko tržište, a ove se godine planira povećanje proizvodnje na minimalno 300.000 hektolitara te proboj na druge dijelove hrvatskoga tržišta, izvijestila je danas Uprava tvrtke. Sa svojim temeljnim artiklom "Osječkim pivom" tvrtka će se ove godine i nadalje koncentrirati na slavonsko tržište kako bi na njemu povećala svoju nazočnost, a s licencnim njemačkim pivom "Lowenbrau" pokušat će se probiti na tržišta središnje Hrvatske, Zagreba i jadranske obale, rekao je predsjednik Uprave Martin Kerscher na današnjoj prezentaciji ovogodišnjih poslovnih planova osječke Pivovare. "Kao lokalna pivovara želimo se koncentrirati na slavonsko tržište, odnosno da do 2005. godine sadašnjih 36 posto udjela na tome tržištu povećamo na više od 50 posto", ocijenio je komercijalni direktor Pivovare Emil Priskić.Kazao je kako se oko 90 posto očekivane ovogodišnje proizvodnje planira plasirati na tržište Slavonije i Baranje, a ostatak na središnju Hrvatsku i jadransku obalu.Uprava je najavila i skorašnju prezentaciju nekih novih proizvoda, a za sutra je najavila početak nove reklamne kampanje.
OSIJEK, 30. travnja (Hina) - Osječka "Pivovara" dd prošle je godine proizvela 271.000 hektolitara piva, od čega je više od 80 posto plasirano na slavonsko tržište, a ove se godine planira povećanje proizvodnje na minimalno 300.000 hektolitara te proboj na druge dijelove hrvatskoga tržišta, izvijestila je danas Uprava tvrtke. Sa svojim temeljnim artiklom "Osječkim pivom" tvrtka će se ove godine i nadalje koncentrirati na slavonsko tržište kako bi na njemu povećala svoju nazočnost, a s licencnim njemačkim pivom "Lowenbrau" pokušat će se probiti na tržišta središnje Hrvatske, Zagreba i jadranske obale, rekao je predsjednik Uprave Martin Kerscher na današnjoj prezentaciji ovogodišnjih poslovnih planova osječke Pivovare. "Kao lokalna pivovara želimo se koncentrirati na slavonsko tržište, odnosno da do 2005. godine sadašnjih 36 posto udjela na tome tržištu povećamo na više od 50 posto", ocijenio je komercijalni direktor Pivovare Emil Priskić. Kazao je kako se oko 90 posto očekivane ovogodišnje proizvodnje planira plasirati na tržište Slavonije i Baranje, a ostatak na središnju Hrvatsku i jadransku obalu. Uprava je najavila i skorašnju prezentaciju nekih novih proizvoda, a za sutra je najavila početak nove reklamne kampanje. (Hina) ivuč ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙