ZAGREB, 22. travnja (Hina) ? Svjetski priznata švicarska tvrtka za proizvodnju satova Swatch, kao dugogodišnji partner Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO), službeno je postala dio TOP marketinškog programa MOO-a.
ZAGREB, 22. travnja (Hina) ? Svjetski priznata švicarska tvrtka za
proizvodnju satova Swatch, kao dugogodišnji partner Međunarodnog
olimpijskog odbora (MOO), službeno je postala dio TOP marketinškog
programa MOO-a.#L#
Time je Swatch postao služeni mjerač vremena i rezultata na ljetnim
Olimpijskim igrama u Ateni 2004. godine i Pekingu 2008., kao i na
zimskim Olimpijskim igrama u Torinu 2006. godine.
Tu vijest danas su iz marketinške agencije MOO-a "Meridian
Management" dobili svi nacionalni olimpijski odbori svijeta.
Glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) Ivica Miočić
Stošić izrazio je zadovoljstvo ulaskom Swatcha u TOP program,
napomenuvši kako je ovaj renomirani proizvođač samo potvrdio svoju
dugogodišnju vjernost Olimpijskom pokretu i dodao kako će Swatch i
unutar marketinškog i sportskog djelovanja u HOO-u dobiti
pripadajuće mjesto.
(Hina) ad ad