FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AOL POKRENUO SUDSKU BORBU PROTIV SMEĆA NA E-MAILU

WASHINGTON, 16. travnja (Hina) - America Online (AOL), najveći internet provajder u SAD-u, podnio je pet tužbi na američkom saveznom sudu protiv više pojedinaca i tvrtki optužujući ih da godišnje pošalju njegovim pretplatnicima oko milijardu netraženih e-mail poruka u kojima reklamiraju hipoteke, steroide i pornografiju.
WASHINGTON, 16. travnja (Hina) - America Online (AOL), najveći internet provajder u SAD-u, podnio je pet tužbi na američkom saveznom sudu protiv više pojedinaca i tvrtki optužujući ih da godišnje pošalju njegovim pretplatnicima oko milijardu netraženih e-mail poruka u kojima reklamiraju hipoteke, steroide i pornografiju.#L# AOL se na tužbu odlučio nakon što je od svojih pretplatnika primio oko 8 milijuna pritužbi na pošiljatelje neželjenih e-mail poruka. Tužbe koje je AOL podnio u okružnom sudu u Alexandriji, odmah pored Washingtona, su prvi ove vrste od 2001., a tvrtka traži 10 milijuna dolara odštete i prekid slanja poruka. Neželjene poruke koje primaju neki od 27 milijuna pretplatnika AOL- a među ostalim sadrže i pornografske fotografije, ponude za jačanje tijela, dijete i kojekakve financijske mahinacije. AOL-ova tužba dio je pojačanog nastojanja internet tvrtki, te zakonodavnih tijela u Sjedinjenim Državama da se suprotstave poplavi smeća na e-mailu koje tako brzo raste da sada iznosi 40 posto svih e-mail poruka i godišnje košta od 8 do 10 milijardi dolara. Većina od najvećih američkih Internet provajdera, uključujući EarthLink, Microsoft, Yahoo i AOL već je tužila ili namjerava tužiti one koji proizvode neželjene poruke i šalju ih na e-mail adrese pretplatnika. AOL-ova tužba izdvaja dvojicu optuženika, od kojih je jedan prodavač sredstava za brzo mršavljenje i softwarea protiv virusa iz Marylenda, a drugi iz države Washington koji djeluje kao njegova podružnica. Optužnica kaže da je George Moore, čelnik tvrtke Internet marketing iz Linthicuma slao poruke za hipoteke s niskim kamatnim stopama i pakete softwarea protiv virusa preko Michaela Levesquea iz države Washington. U tužbi se navodi da je Levesque slao i velike količine pornografskih poruka. Moore je postao poznat nakon što su protivnici netraženih reklamnih poruka njegovu adresa i druge podatke stavili na Internet tražeći da ga se tuži. On je nakon toga dobio i nekoliko prijetnji smrću i pokušao dobiti sudsku odluku da se uklone njegovi podaci s Interneta, ali je to sudac odbio. Drugi optuženici tek trebaju dobiti svoje ime jer AOL nije siguran tko su oni. Širitelji neželjenih reklamnih poruka putem e-maila u Americi često prikrivaju svoje vlasništvo nad računalima koja šire poruke. Širitelji reklama putem e-maila, koji šalju stotine tisuća poruka skoro bez ikakvih troškova često se služe vrlo lukavim taktikama kako bi pronašli nove "korisnike" svojih usluga. Čak i oni pretplatnici Interneta koji ne dopuštaju da se koristi njihova e- mail adresa često ne mogu izbjeći poruke jer proizvođači koriste računalne programe koji nasumce stvaraju vjerojatne e-mail adrese. EarthLink iz Atlante se također angažirao u borbi protiv smeća na Internetu i podnio više od stotinu tužbi protiv proizvođača poruka. Tvrtka je prošle godine protiv jednoga od njih iz Tennesseeja dobila presudu u visini od 25 milijuna dolara. U američkom Kongresu je ponovno pokrenuta procedura za donošenje zakona protiv proizvođača neželjenih e-mail poruka, koji je prošle godine spriječila američka reklamna industrija. Nacrt zakona predviđa kaznenu odgovornost za skupljače e-mail adresa koji prikrivaju svoj identitet i ne daju mogućnost da se korisnik ispiše s e-mail popisa. Sada, ako korisnik klikne na "unsubscribe" u nadi da će se izbrisati e-mail popisa često samo potvrđuje svoju e-mail adresu za skupljače e-mail adresa da ih upotrijebe kasnije ili prodaju drugima. Američka Udruga za izravnu reklamu želi zaustaviti varalice na Internetu, ali strahuje da bi bilo kakav zakon ugrozio legitimne tvrtke koje se bave komercijalnim e-mailom i nastoje da njihove reklamne poruke dođu do korisnika. Većina reklamnih tvrtki na Internetu sada koristi sustav prema kojem korisnik sam mora odabrati da ne želi primati reklamne poruke preko e-maila. Tvrtke za sada odbijaju sustav prema kojem se netražene reklamne poruke ne bi slale osim ako korisnik sam to izričito zatraži. (Hina) sl mp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙