FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ULAGANJE U OGLAŠAVANJE U EUROPI I DALJE SLABO

LONDON, 13. travnja (Hina/Reuters) - Ulaganja u oglašavanje u Europi ove godine gotovo da i neće rasti, čak i u slučaju da rat u Iraku bude kratak, dok se istodobno očekuje da će se potrošnja na oglašavanje u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) na godišnjoj razini povećati, predviđa grupacija za medijsko planiranje Zenith Optimedia.
LONDON, 13. travnja (Hina/Reuters) - Ulaganja u oglašavanje u Europi ove godine gotovo da i neće rasti, čak i u slučaju da rat u Iraku bude kratak, dok se istodobno očekuje da će se potrošnja na oglašavanje u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) na godišnjoj razini povećati, predviđa grupacija za medijsko planiranje Zenith Optimedia.#L# Iz te grupacije predviđaju da će ta ulaganja na pet najvećih europskih tržišta oglašavanja ove godine porasti za tek 0,4 posto, što je 1,4-postotna poena manje od očekivane stope inflacije. Očekuje se da će potrošnja na oglašavanje u Njemačkoj pasti 0,9 posto, dok će rasti u Velikoj Britaniji, i to za 1,1 posto, Francuskoj (1,3 posto), Italiji (0,6 posto) i Španjolskoj (0,7 posto). Predviđanja za SAD, međutim, nešto su optimističnija, uz očekivani rast potrošnje na oglašavanje od 2,2 posto, tek nešto više od očekivane 2-postotne stope inflacije. Iz Zenitha tvrde kako se razlika u predviđanjima za Europu i SAD može objasniti smanjivanjem troškova koje provode američke kompanije. "Američke korporacije pribjegle su značajnom rezanju troškova kako bi se vratile ostvarivanju dobiti, a profitabilnost potiče rast povjerenja u oglašavanje", tvrde iz Zenitha. Suprotno ovome, "regulacije i kultura otežavaju rezanje troškova u zapadnoj Europi i Japanu". Čak i u slijedećoj godini, za koju se u reklamnoj industriji nadaju da će označiti dramatičan oporavak globalne potrošnje, Zenith predviđa rast od samo 3,2 posto na pet najvećih europskih tržišta, u usporedbi s 4,5 posto u SAD-u. (Hina) car gbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙