FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KRAJEM LJETA REZULTATI PROJEKTA TGI HRVATSKA - VELIKOG ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA

ZAGREB, 8. travnja (Hina) - Krajem ljeta bit će poznati rezultati projekta TGI Hrvatska, velikog istraživanja tržišta, kojega provodi tvrtka Mediana Fides, najavljeno je na današnjoj prezentaciji projekta.
ZAGREB, 8. travnja (Hina) - Krajem ljeta bit će poznati rezultati projekta TGI Hrvatska, velikog istraživanja tržišta, kojega provodi tvrtka Mediana Fides, najavljeno je na današnjoj prezentaciji projekta. #L# Projekt TGI (Target Group Index, indeks ciljane skupine), u okviru tvrtke BMRB u Velikoj Britaniji se provodi od 1969., a trenutno ga koristi gotovo 50 zemalja svijeta. Pripreme za istraživanje u Hrvatskoj su počele krajem prošle godine, samo će se istraživanje provoditi od 1. ožujka do kraja svibnja, a rezultati će biti poznati krajem ljeta, istaknula je predsjednica Uprave Mediana Fidesa Janja Božič Marolt. Istraživanje je namijenjeno proizvođačima, oglašivačima i agencijama, te medijima. Na osnovu istraživanja, naime, proizvođači i oglašivači za nove poslovne strategije, za robne marke ili promjene u npr. njihovu dizajnu, mogu oblikovati ciljane skupine i planirati medijsku kampanju. Isto tako proizvođači će moći vidjeti kako njihov brand stoji u odnosu na konkurenciju. Istraživanje, ističe Božič Marolt, proizvođačima omogućuje i da smanje pogrešna ulaganja u oglašavanje. Istraživanje će se provoditi na slučajnom uzorku osoba od 15 do 75 godina, provodit će se najprije kompjutersko i telefonsko istraživanje, a poštanskom anketom bit će obuhvaćeno 8.000 osoba. Projektom TGI pokrit će se oko 200 sektora, oko 3.700 domaćih i stranih robnih marki (brandova), biti će pokriveno oko 370 medija (televizija, dnevne novine, časopisi, Internet, itd.), kao i stilovi života (stavovi ispitanika, aktivnosti, i sl.). Istraživanjem će se obuhvatiti npr. prehrambeni proizvodi, odjeća i obuća, banke i osiguravajuća društva, automobili, slobodne aktivnosti, navike kupovanja i sl. Tako će se vidjeti i koja populacija najviše koristi određene marke, koji mediji i teme ih zanimaju, što kupci nekih proizvoda rade u slobodno vrijeme i sl. (Hina) bn ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙