ZAGREB, 2. travnja (Hina) - Društva Koncerna Končar u prva su dva ovogodišnja mjeseca ostvarila prodaju proizvoda i usluga od 224,6 milijuna kuna, što je porast od 13,3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavili su iz tog
Koncerna. Riječ je o konsolidiranim podacima - bez prodaje između povezanih društava.
ZAGREB, 2. travnja (Hina) - Društva Koncerna Končar u prva su dva
ovogodišnja mjeseca ostvarila prodaju proizvoda i usluga od 224,6
milijuna kuna, što je porast od 13,3 posto u odnosu na isto lanjsko
razdoblje, objavili su iz tog Koncerna. Riječ je o konsolidiranim
podacima - bez prodaje između povezanih društava.#L#
Prodaja proizvoda i usluga na domaćem tržištu ostvarena je u iznosu
od 131,4 milijuna kuna, što je 17,7 posto više od ostvarenja u istom
lanjskom razdoblju. Od ukupnog iznosa prodaje 93,2 milijuna kuna
ili 42 posto ostvareno je na inozemnim tržištima. U odnosu na prva
dva mjeseca prošle godine izvoz je porastao 7,5 posto.
U istom razdoblju prodaja između povezanih društava ostvarena je u
iznosu od 66,6 milijuna kuna, što je porast od 57,3 posto.
Najveći ostvareni izvoz u navedenom se razdoblju odnosio na
Francusku, u koju je izvezeno roba i usluga za 14,3 milijuna kuna.
Drugo najveće tržište je Bosna i Hercegovina (12,5 milijuna kuna),
zatim Njemačka (11,4 milijuna kuna), Ujedinjeni Arapski Emirati
(osam milijuna kuna), Švicarska (6,4 milijuna kuna), Bugarska (5,6
milijuna kuna) te Slovenija (pet milijuna kuna). U navedenih sedam
zemalja ostvareno je 68 posto ukupnog izvoza Koncerna.
Na domaćem tržištu najveći kupac je Hrvatska elektroprivreda (HEP)
s udjelom od 56 posto u ukupnoj domaćoj prodaji Koncerna. Slijede
trgovačke kuće s 26 posto, državna uprava i javna poduzeća (sedam
posto) te Hrvatske željeznice (šest posto). Manji dio prodaje (pet
posto) usmjeren je na industriju, brodogradnju i graditeljstvo.
(Hina) tp db