ZAGREB, 1. travnja (Hina) - Usluga 'govorne pošte' svim je korisnicima HTmobilea (Cronet i Simpa) aktivirana 20. ožujka, može se jednostavno deaktivirati, a usluga se onome koji je zvao uvijek naplaćivala i u tom se segmentu nije
ništa promijenilo, istaknuli su danas iz odnosa s javnošću HTmobilea.
ZAGREB, 1. travnja (Hina) - Usluga 'govorne pošte' svim je
korisnicima HTmobilea (Cronet i Simpa) aktivirana 20. ožujka, može
se jednostavno deaktivirati, a usluga se onome koji je zvao uvijek
naplaćivala i u tom se segmentu nije ništa promijenilo, istaknuli
su danas iz odnosa s javnošću HTmobilea.#L#
Preslušavanje poruka, tvrde u HT-u, besplatno je za sve Cronet
korisnike, a Simpa korisnicima preslušavanje se naplaćuje jednako
pozivu unutar 098 mreže.
HSLS je jučer prozvao upravu Hrvatskog telekoma (HT) za
monopolističko ponašanje jer su pretplatnicima bez njihove
suglasnosti uveli govornu poštu. Način da govorna usluga košta
svakoga tko poziva vaš broj, HSLS je nazvao obmanom korisnika i
bezočnim skupljanjem novca, te "jednim od najperfidnijih štosova
da se građanima na telefoniji digne novac".
Naime, pozivateljima, bilo s fiksnog ili mobilnog uređaja, usluga
se naplaćuje već samim uključenjem sekretarice za govornu poštu,
bez obzira ostave li poruku ili ne.
Iz HTmobilea naglašavaju da se usluga pozivatelju oduvijek
naplaćivala i da se u tom segmentu ništa nije promijenilo uvođenjem
besplatnog preslušavanja govorne pošte.
Ističu da nikakvu novu naknadu korisnici ne plaćaju i da stoji
njihova tvrdnja o besplatnoj usluzi jer je "za svakog individualnog
korisnika Croneta preslušavanje njegove govorne pošte, kao i
mogućnost korištenja uslugom besplatno".
Na upit što HTmobile planira učiniti u vezi nastale situacije,
odgovoreno je da "korisnici HTmobilea imaju jednostavan izbor žele
li koristiti uslugu ili ne, te istu aktivirati i deaktivirati prema
želji, a preslušavanje poruke i dalje im se neće naplaćivati".
Svi koji ne žele uslugu govorne pošte mogu je isključiti tako što će
na mobilnim telefonima utipkati #70# i "yes" ili "ok". Uslugu je
moguće deaktivirati i pozivom na broj Službe za korisnike, za
Cronet 098/1550 te za Simpa 098/1520.
(Hina) tam db