FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AMERIČKI KNJIŽEVNI KLUB POTIČE LITERARNU GLOBALIZACIJU

ZAGREB/WASHINGTON, 30. ožujka (Hina) - Poslovna strana izdavaštva zasigurno će se složiti da jedino što može biti bolje od bestselera jest međunarodni bestseler, piše USA Today.
ZAGREB/WASHINGTON, 30. ožujka (Hina) - Poslovna strana izdavaštva zasigurno će se složiti da jedino što može biti bolje od bestselera jest međunarodni bestseler, piše USA Today.#L# Čini se da popularnost knjiga ne prelazi državne granice tako jednostavno kao što je to slučaj s filmovima ili glazbom. Mnogi čitatelji radije uživaju u domaćim piscima i odupiru se nečemu što bi se moglo nazvati literarna globalizacija. Iznimke, doduše, postoje poput novoga hita Johna Grishama "King of Torts" (Kralj nedjela), koji je na vrhu ljestvica popularnosti u Britaniji i Nizozemskoj. Američki književni klub "Knjiga mjeseca" odlučio je pokrenuti akciju koju njegov čelni čovjek Markus Wilhelm naziva "globalnom marketinškom inicijativom". Prvi puta on nudi preporuku koju naziva "međunarodnom knjigom mjeseca", a usmjerena je na čitatelje diljem svijeta. Prvi izbor pao je na triler Harlana Cobena "No Second Chance" (Bez druge prilike), koji će biti objavljen u travnju. Radnja je smještena u New Jersey, no Wilhelm drži da je to knjiga koju će malo tko moći ispustiti dok je ne pročita. Po njegovim riječima, rijetko se kada međunarodna skupina urednika uspjela složiti oko kvalitete jednoga romana kao što je to slučaj s novim Cobenovim djelom. Njemački medijski koncern Bertelsmann suvlasnik je kluba "Knjiga mjeseca" koji djeluje u više od 15 zemalja i opslužuje 28 milijuna čitatelja. Njihovo je očekivanje da će roman autora koji je dosad prevođen na 22 jezika biti prodan u milijun primjeraka. Usprkos nazivu, "međunarodna knjiga mjeseca" bit će birana tri puta godišnje. "Mogli smo je nazvati knjigom sezone, no već imamo ime (knjiga mjeseca) koje publika prepoznaje", kaže Wilhelm. Klub "Knjiga mjeseca" nastao je 1926. kao posao prodaje knjiga poštom usmjeren prema rastućoj srednjoj klasi. Nudio je izabrane naslove po diskontnoj cijeni. (Hina) ii bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙