ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatska pošta mora se prilagoditi uvjetima liberalizacije tržišta, da se kvalitetom u pružanju usluga i uvođenjem novih usluga i tehnologija odupre nadolazećoj konkurenciji.
ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatska pošta mora se prilagoditi
uvjetima liberalizacije tržišta, da se kvalitetom u pružanju
usluga i uvođenjem novih usluga i tehnologija odupre nadolazećoj
konkurenciji.#L#
Istaknuto je to tijekom radionice na temu "Hrvatska pošta d.d. u
novim tržišnim trendovima i poštanskoj regulativi Europske unije",
održanoj u Zagrebu 25. i 26. ožujka u organizaciji Ministarstva
pomorstva, prometa i veza, izviješćeno je iz tog ministarstva.
Posebno je ukazano na iskustva u zemljama Europske unije u postupku
liberalizacije poštanskih usluga i na utjecaj liberalizacije na
nacionalnog poštanskog operatora. Iskustva u zemljama EU ukazuju
na nužan oprez pri uvođenju liberalizacije poštanskih usluga te
njenu postupnost u uvođenju.
Poštanske usluge u svijetu pa i kod nas bilježe pad, što je
posljedica ekspanzije razvoja telekomunikacija koje su preuzele
veliki dio poštanskih usluga (Internet, e-mail, SMS i dr.).
Međutim, Hrvatska pošta, kako je ukazano na radionici, ima značajne
prednosti u odnosu na buduću konkurenciju koje treba znati
iskoristiti, a koje se prije svega ogledaju u rasprostranjenosti
velikog broja poštanskih ureda (više od 1200) po cijeloj zemlji,
što joj osigurava značajno tržište.
U radu radionice osim predstavnika Ministarstva pomorstva, prometa
i veza, Hrvatske pošte i članovi radne grupe za izradu novog zakona
o pošti, sudjelovali su i predstavnici Ministarstva za europske
integracije.
(Hina) pp ds