WASHINGTON, 27. ožujka (Hina/AP) - Američki učitelji moraju napraviti više kako bi njihovi učenici shvatili matematičke koncepte, a ne samo tehniku rješavanja algebarskih ili geometrijskih problema, sugerirala je međunarodna studija
provedena među učenicima osmih razreda.
WASHINGTON, 27. ožujka (Hina/AP) - Američki učitelji moraju
napraviti više kako bi njihovi učenici shvatili matematičke
koncepte, a ne samo tehniku rješavanja algebarskih ili
geometrijskih problema, sugerirala je međunarodna studija
provedena među učenicima osmih razreda.#L#
Četverogodišnja studija analizirala je nastavne tehnike učitelja u
sedam zemalja. U šest zemalja - Japanu, Hong Kongu, Češkoj
Švicarskoj, Nizozemskoj i Australiji - učenici pokazuju bolje
matematičko znanje od američkih vršnjaka.
Znanstvenici su u četvrtak upozorili da ne mogu ukazati na izravne
veze između nastavnih tehnika i uspjeha učenika, budući da su u to
uključeni mnogi faktori, ali su naglasili da učitelji u drugim
zemljama provode više vremena u objašnjavanju matematičkih temelja
od američkih učitelja.
"Američki učitelji su više usredotočeni na dobivanje odgovora, a
manje na davanje učenicima prilike da se uključe u pravi
matematički rad", rekao je James Stigler iz Lesson Laba, tvrtke
koja je vodila istraživanje za američko ministarstvo obrazovanja.
"Pronalaženje načina da se učenike zainteresira za konceptualno
razmišljanje - to ne spada u američki način razmišljanja o tome kako
predavati matematiku", rekao je Stigler.
Istraživanje je pokazalo da ne postoji jedan ispravan način da se
predaje matematika, rekli su dužnosnici Nacionalne znanstvene
zaklade (NSF).
Stručnjak za obrazovanje iz NSF-a William Frascella rekao je da
"studija pokazuje da postoje brojni načini za vrsno prenošenje
matematičkih znanja".
"Nažalost, iz preliminarnih rezultata studije čini se da američki
učitelji ne uspjevaju sustavno i kontinuirano koristiti nijedan od
tih načina", rekao je Frascella.
(Hina) dv