ZAGREB, 21. ožujka (Hina) - Prvi međunarodni dani marketinga - PRIME na kojima će se prezentirati najnoviji trendovi u industriji tržišnih komunikacija i marketinga održat će se kao posebna sajamska priredba na Zagrebačkom velesajmu
od 8. do 10. svibnja.
ZAGREB, 21. ožujka (Hina) - Prvi međunarodni dani marketinga -
PRIME na kojima će se prezentirati najnoviji trendovi u industriji
tržišnih komunikacija i marketinga održat će se kao posebna
sajamska priredba na Zagrebačkom velesajmu od 8. do 10.
svibnja.#L#
Najavljujući PRIME na današnjoj konferenciji za novinare direktor
Zagrebačkog velesajma Davorin Spevec kazao je da je to jedna od tri
nove sajamske priredbe koje će se ove godine održati na ZV-u u
sklopu nove strategije Zagrebačkog velesajma. Kao nove sajamske
priredbe ove godine za jesen je najavio održavanje novog sajma
Energetike te za početak listopada sajam EMAT-zaštita okoliša i
gospodarenje otpadom.
Naglasio je da PRIME neće biti klasičan sajam nego prije svega
događaj (event) koji će u tri dana na jednom mjestu okupiti sve
relevantne predstavnike struke iz Hrvatske i inozemstva, od
oglašivačkih agencija, masmedija, grafičara, tiskara,
nakladnika, do pružatelja telekomunikacijskih, audio i video
usluga te strukovna udruženja. Prva dva dana PRIME će biti otvoren
samo za poslovne posjetitelje, dok će zadnjeg dana biti dostupan i
širokoj publici.
U dva sajamska paviljona, koja će za tu priliku biti posebno
uređena, izlagači će predstavljati svoje marketinške alate i
načine tržišnog komuniciranja s ciljem približavanja hrvatskim
gospodarstvenicima. U sklopu PRIME-a održat će se i brojni stručni
skupovi, radionice i predavanja.
Budući se takva vrsta sajamskog događanja prvi put održava na ZV
organizatori su i do 70 posto snizili cijene izložbenog prostora, a
kako se danas čulo na konferenciji, interes je velik i do sada je već
prijavljeno 30 izlagača.
Prve međunarodne dane marketinga-PRIME ZV organizira u suradnji s
Gospodarsko-interesnim udruženjem za tržišno komuniciranje-HURA,
a suorganizatori su i Udruženje marketinga pri HGK, Hrvatski
oglasni zbor (HOZ), zagrebačko Sveučilište, Hrvatsko
komunikološko društvo te Hrvatska udruga za odnose s javnošću-
HUOJ.
(Hina) tam ds