SLAVONSKI BROD, 17. ožujka (Hina) - "Glas nove generacije" naziv je nove promidžbene akcije Hrvatskog bloka koja je danas predstavljena u Slavonskom Brodu.
SLAVONSKI BROD, 17. ožujka (Hina) - "Glas nove generacije" naziv je
nove promidžbene akcije Hrvatskog bloka koja je danas
predstavljena u Slavonskom Brodu. #L#
Predsjednik stranke Ivić Pašalić objasnio je kako je svrha te
akcije izravnim kontaktom ostvariti bolju komunikaciju s građanima
i predstaviti novi naraštaj političara Hrvatskog bloka. Radi toga
će, uz besplatan kontakt-telefon i poseban e-mail, članovi stranke
u idućih mjesec dana obići domove građana u svim hrvatskim
županijama te im razdijeliti 200.000 promidžbenih letaka.
U pratnji dopredsjednika stranke brodskog gradonačelnika Joze
Metera novi pristup komunikaciji s građanima Pašalić je prikazao
posjetom nekolicini stanara nebodera u središtu Broda, kojima je uz
kraći razgovor uručio promidžbeni materijal.
"Želimo čuti što građani uistinu misle, što ih muči, što im je važno
i što misle čime bi se stranke, Hrvatski sabor i Vlada trebali
baviti, jer političari vrlo često imaju druge prioritete. To će za
nas biti veliko iskustvo i sigurno ćemo i naš program i aktivnosti
dobrim dijelom usmjeriti prema onome što će građani od nas
tražiti", kazao je Pašalić.
(Hina) vruž dd