PARIZ, 17. ožujka (Hina/Reuters) - Francuska medijska grupacija Lagardere, najveći svjetski izdavač magazina, objavila je da je lani poslovala s gubitkom.
PARIZ, 17. ožujka (Hina/Reuters) - Francuska medijska grupacija
Lagardere, najveći svjetski izdavač magazina, objavila je da je
lani poslovala s gubitkom.#L#
Ta grupacija, koja također promovira francuske interese u
europskoj zrakoplovnoj i obrambenoj industriji EADS, zabilježila
je neto gubitak u visini 291 milijun eura. Usporedbe radi, godinu
ranije ostvarena je dobit od 616 milijuna eura.
U lanjski gubitak uračunat je i jednokratni trošak od 371 milijun
eura, od čega je 266 milijuna povezano sa zatvaranjem Matra
Automobile, pogona za montažu automobila iz kojega je proizašao
model Renault Espace.
Operativna dobit od osnovnog poslovanja grupacije - izdavaštva,
najpažljivije praćeni pokazatelj Lagardereove izvedbe zbog
nastavka širenja njegovih medijskih aktivnosti, porasla je devet
posto, na 385 milijuna eura, više od očekivanja analitičara.
Nakon prošlotjedne iznenadne smrti osnivača tvrtke Jean-Luca
Largarderea, na čelu te industrijsko-medijske dinastije je njegov
sin Arnaud Lagardere zajedno s Philippeom Camusom, dugogodišnjim
visokim dužnosnikom te tvrtke.
(Hina) gbo sbo