FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PODRAVKA I HTZ POTPISALI UGOVOR O DUGOROČNOJ POSLOVNOJ SURADNJI

KOPRIVNICA/ZAGREB, 3. ožujka (Hina) - Prehrambena industrija Podravka i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) potpisale su danas u Koprivnici ugovor o dugoročnoj poslovnoj suradnji temeljem kojeg će Podravka, kroz gastronomiju, te marke proizvoda poput Vegete sudjelovati u promotivnim aktivnostima HTZ-a na tržištima koja su Podravki strateški zanimljiva.
KOPRIVNICA/ZAGREB, 3. ožujka (Hina) - Prehrambena industrija Podravka i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) potpisale su danas u Koprivnici ugovor o dugoročnoj poslovnoj suradnji temeljem kojeg će Podravka, kroz gastronomiju, te marke proizvoda poput Vegete sudjelovati u promotivnim aktivnostima HTZ-a na tržištima koja su Podravki strateški zanimljiva.#L# Ugovor su potpisali direktor HTZ-a Niko Bulić i predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac. Prva suradnja, kako je istaknuto, ostvarit će se na Sajmu turizma - ITB u Berlinu, 7. ožujka, na kojem je Hrvatska zemlja domaćin svečanog otvaranja. Kulinarska ekipa Hrvatske koju čini 20 kuhara predvođenih Vilijem Cvekom, Podravkinim gastro promotorom, ujedno i predsjednikom sekcije gastronoma Hrvatske, sudjelovat će u promotivnim aktivnostima HTZ-a, koje će se popratiti i prigodnim propagandnim Podravkinim materijalima. Bulić je nakon potpisivanja ugovora istaknuo kako je u sklopu ukupnih promotivnih aktivnosti HTZ-a logično bilo povezati se s tvrtkom koja predstavlja izvorno hrvatski proizvod, a u promotivnim nastupima upotpunjuje prezentaciju Hrvatske u svijetu. Predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac napominje kako ovakva suradnja donosi prednosti za obje strane. Podravka je, dodao je Marinac, već dugi niz godina prisutna na tržištima srednje, jugoistočne, istočne i djelomično na tržištima zapadne Europe, a sa svojim je markama proizvoda poput Vegete izgradila i respektabilnu poziciju na tim tržištima. Ovakav način suradnje, istaknuo je Marinac, pridonijet će prezentaciji i promociji Podravke na tim tržištima, a ujedno i promociji Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije. Podravka i HTZ nakon sajma u Berlinu, suradnju će nastaviti na sajmovima u Varšavi, Pragu, Bratislavi, Budimpešti, Ljubljani i u pribaltičkim državama. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙