ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Knjiga "Integrirana marketinška komunikacija" autorice prof.dr. Tanje Kesić nudi osnovne temelje komunikacije kao znanosti, a namijenjena je svima koji izučavaju i profesionalno se bave marketingom te
drugim područjima poslovne ekonomije.
ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Knjiga "Integrirana marketinška
komunikacija" autorice prof.dr. Tanje Kesić nudi osnovne temelje
komunikacije kao znanosti, a namijenjena je svima koji izučavaju i
profesionalno se bave marketingom te drugim područjima poslovne
ekonomije.#L#
Istaknuto je to na prezentaciji knjige održanoj večeras u
zagrebačkom Hotelu Opera.
Knjiga se sastoji od 25 zasebnih poglavlja, predstavljenih na 625
stranica. Čitateljima su ponuđeni osnovni temelji komunikacije kao
znanosti, a obrađuju se područja poput oglašavanja, unapređenja
prodaje, odnosa s javnošću, publiciteta, osobne prodaja, Interneta
itd. Posljednja poglavlja u knjizi posvećena su marketinškoj
komunikaciji na poslovnom međunarodnom tržištu te društvenim,
etičkim, ekonomskim i pravnim aspektima marketinške
komunikacije.
Rad Tanje Kesić, istaknula je jedna od recenzenata knjige prof. dr.
Đurđana Ozretić Došen, predstavlja originalni pokušaj sustavnog
izlaganja problematike koja je danas u pravilu neizostavni dio
poslovanja subjekata razvijenih tržišnih gospodarstava. Budući je
u Hrvatskoj literatura iz ovog područja oskudna, objavljivanjem
rada kojeg je napisala Tanja Kesić, ispunit će se velika praznina,
kazala je dodajući kako je krug potencijalnih čitatelja širok, od
studenata do stručnjaka u gospodarstvu i organima državne uprave.
(Hina) tp ds