FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA"

ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Knjiga "Integrirana marketinška komunikacija" autorice prof.dr. Tanje Kesić nudi osnovne temelje komunikacije kao znanosti, a namijenjena je svima koji izučavaju i profesionalno se bave marketingom te drugim područjima poslovne ekonomije.
ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Knjiga "Integrirana marketinška komunikacija" autorice prof.dr. Tanje Kesić nudi osnovne temelje komunikacije kao znanosti, a namijenjena je svima koji izučavaju i profesionalno se bave marketingom te drugim područjima poslovne ekonomije.#L# Istaknuto je to na prezentaciji knjige održanoj večeras u zagrebačkom Hotelu Opera. Knjiga se sastoji od 25 zasebnih poglavlja, predstavljenih na 625 stranica. Čitateljima su ponuđeni osnovni temelji komunikacije kao znanosti, a obrađuju se područja poput oglašavanja, unapređenja prodaje, odnosa s javnošću, publiciteta, osobne prodaja, Interneta itd. Posljednja poglavlja u knjizi posvećena su marketinškoj komunikaciji na poslovnom međunarodnom tržištu te društvenim, etičkim, ekonomskim i pravnim aspektima marketinške komunikacije. Rad Tanje Kesić, istaknula je jedna od recenzenata knjige prof. dr. Đurđana Ozretić Došen, predstavlja originalni pokušaj sustavnog izlaganja problematike koja je danas u pravilu neizostavni dio poslovanja subjekata razvijenih tržišnih gospodarstava. Budući je u Hrvatskoj literatura iz ovog područja oskudna, objavljivanjem rada kojeg je napisala Tanja Kesić, ispunit će se velika praznina, kazala je dodajući kako je krug potencijalnih čitatelja širok, od studenata do stručnjaka u gospodarstvu i organima državne uprave. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙