ZAGREB, 21. velja~e (Hina) - Koordinacija udruga za za{titu potro{a~a HUZP i HRID ve~eras je priop}ila da su s pomo}nicom ministra pomorstva, prometa i veza Tatjanom Holjevac razgovarali o odnosima potro{a~a i Hrvatskih
telekomunikacija, kao i o drugim problemima prisutnim u telekomunikacijama.
ZAGREB, 21. velja~e (Hina) - Koordinacija udruga za za{titu
potro{a~a HUZP i HRID ve~eras je priop}ila da su s pomo}nicom
ministra pomorstva, prometa i veza Tatjanom Holjevac razgovarali o
odnosima potro{a~a i Hrvatskih telekomunikacija, kao i o drugim
problemima prisutnim u telekomunikacijama.#L#
Predstavnici potro{a~a pomo}nicu ministra su izvijestili o
"administrativnoj {utnji", odnosno o op}em neodgovaranju HT-a na
dopise Koordinacije.
Ponovili su pitanje za{to nije osnovano Telekomunikacijsko vije}e
korisnika usluga koje je prema odredbama Zakona o
telekomunikacijama trebalo biti osnovano do kraja srpnja pro{le
godine, te zahtjev da se telefonski pozivi u nepokretnoj mre`i
obra~unavaju u "realnom vremenu", a ne u vremenskim mjernim
jedinicama, zbog ~ega se sada poziv od, primjerice, 61 sekunde
obra~unava kao 120 sekundi (tj. dvije jedinice).
Udruge potro{a~a su zahtijevale i da se ukine "uvjetno nazvana
pretplata" od 60 kuna, jer za taj iznos potro{a~i ni{ta ne dobivaju,
stoji u priop}enju koje je u ime Udruge hrvatskih potro{a~a
potpisao Alan Miler.
U priop}enju se dodaje kako je pomo}nica ministra Holjevac
predstavnike potro{a~kih udruga obavijestila o problemima koji
proizlaze iz nedore~enih zakonskih propisa i manjkave organizacije
dr`avne uprave, "s posebnim naglaskom na inspekcijske slu`be".
(Hina) pp/am jn